Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:02:24 GMT

نمايش دو ساز قديمي در «سازخانه»

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۲۵۲۰

نمايش دو ساز قديمي در «سازخانه»

خبرگزاري آريا - دو ساز تار قديمي متعلق به شرکت‌کنندگان در دومين نمايشگاه ساز خانه موسيقي براي آشنايي بيشتر علاقه‌مندان با ساخته‌هاي قدما به نمايش در آمد.
يک ساز تار از ساخته‌هاي «شاهرخ» مربوط به حدود 65 سال پيش و ساز ديگر مربوط از ساخته‌هاي «جعفر» مربوط به حدود 80 سال پيش در گالري مميز و در حاشيه دومين نمايشگاه ساز خانه موسيقي (ساز خانه) به نمايش در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين ساز ها براي آشنايي بيشتر هنرمندان و علاقمندان و همچنين سازسازان جوان با صنعت و ساخت تار هاي قديمي در اختيار نمايشگاه گذاشته شده است. نمايشگاه «ساز خانه» از 21 تا 25 آبان‌ماه (از ساعت 13 الي 20) به همت خانه موسيقي ايران در گالري هاي همکف خانه هنرمندان داير و بازديد براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه ای شهدای هفتم تیر شاهرود در گالری سیب مجتمع فرهنگی و هنری مهر ارشاد اسلامی با حضور مسئولان شهرستانی گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه صبح سه شنبه و در جمع خبرنگاران همزمان با صبح سه شنبه در گالری سیب ارشاد اسلامی شاهرود بیان کرد: تابلو فرش، گواش، نقاشی، بافت گلیم و جاجیم و دست بافت ها در زمره آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایش است.

معصومه بزرگمهر بیان کرد: این نمایشگاه از آثار ۵۵ دانش آموز هنرستان فنی و حرفه ای هفتم تیر شاهرود تشکیل شده که در پایه های دهم یازدهم و دوازدهم گرایش فرش تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ اثر در این رویداد هنری به نمایش گذاشته شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ به روی علاقمندان به صنایع دستی به خصوص دست بافت ها و تابلو فرش باز است.

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی هنرستان فنی و حرفه‌ای شهدای هفتم تیر شاهرود تلاش دارد که صنایع دستی را با هنرها و سلیقه های نسل امروز تلفیق و تاثیرگذاری بیشتری را در بین مخاطبان داشته باشد.

کد خبر 6092804

دیگر خبرها

  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش