Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:36:32 GMT

افزایش تورم تهدید جدی برای سلامت جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۲۶۱۸

افزایش تورم تهدید جدی برای سلامت جامعه است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره )افزایش تورم را تهدید جدی برای سلامت جامعه دانست و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) محل اعتماد مشکلات جامعه بعد از انقلاب اسلامی شمرده می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سیدمنصور برقعی امروز (چهارشنبه، 23 آبان) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (رحمة الله علیه ) گیلان که در سالن اجتماعات حسینه شاهد گلسار برگزار شد، اظهار کرد: همکاری و تعاون در کارها رکن موفقیت یک مدیریت سالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(رحمة الله علیه ) کشور با بیان اینکه بدون وحدت و هم‌دلی نمی‌توان برنامه‌ها و کارها را پیش برد گفت: صورت مسئله امداد، ستیز با فقر در جامعه است.

 

وی اذعان کرد: فقر یک امر مستمر و تاریخی در حیات بشری است و با گذشت زمان، دولت‌ها و نظام‌ها نتوانستند این مسئله مهم اجتماعی را ریشه‌کن کنند.

 

برقعی به گرسنگی و عواقب نافرجام آن در جامعه اشاره کرد و افزود: گرسنگی در یک جامعه می‌تواند زمینه ساز بحران امنیتی باشد.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (رحمة الله علیه ) کشور به افزایش قیمت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: با افزایش تورم در جامعه شاهد کاهش خرید خانواده‌های ضعیف و کم‌درآمد خواهیم بود که این خود سلامت جامعه را با تهدید جدی مواجه خواهد کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی وظیفه امداد خطیرتر خواهد بود، تصریح کرد: با بهره‌گیری و کمک از خیرین در این امر می‌توان فقر جامعه را کاهش داد.

 

برقعی ادامه داد: امداد محل اعتماد مجلس و قوه مجریه بوده و در حل مشکلات سخت جامعه نقش تاثیرگذاری را بعد از انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (رحمة الله علیه ) به نیروهای فعال و متدین این نهاد اشاره و اذعان کرد: خوشبختانه در کمیته امداد امام خمینی( رحمة الله علیه ) نیروی‌های انسانی باانگیزه، مومن و اهل تلاش در حال فعالیت هستند.

 

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (رحمة الله علیه ) بخاطر تلاش، کوشش و با داشتن نیروهای انسانی متدین مورد اعتماد اقشار کم در آمد جامعه است.

 

در پایان این مراسم از تلاش‌های محمدی مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی (رحمة الله علیه ) قدردانی و لوح آغاز به کار مدیریت این نهاد ارزشمند به عباس اهرابی که پیش از این مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی را عهده‌دار بود اهداء شد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان خوزستان طرح 550 هزار هکتاری شیراز اردبیل پاییز خرم آباد معاون اول رئیس جمهور هفته کتاب و کتابخوانی اجلاس جهانی گردشگری تعاون مدیریت فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی