Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه ابتکار با تاکید بر نقش دانشجویان در رفع مشکلات زیست محیطی کشور، اظهار کرد: مسائل و چالش های زیادی باقی مانده که تاکنون نتوانسته ایم از توانمندی های علمی و پژوهش کشور بهره ببریم. 

رئیس سابق سازمان محیط زیست با بیان اینکه محیط زیست بیشتر از علم و دانش به انگیزه و اعتقاد نیاز دارد، تاکید کرد: به طور قطع در تعدادی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی، انگیزه و اعتقاد به محیط زیست دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهوری گفت: در برطرف ساختن چالش های محیط زیست نیازمند علم و آگاهی هستیم که به برطرف ساختن این چالش ها منجر شود.

وی محیط زیست را حوزه ای بسیار سیال و دینامیک دانست و افزود: این حوزه دائم در حال تحول و پیشرفت است. دانشگاه های صنعتی ما در این زمینه فعالیت های زیادی دارند اما مهم، به کار بستن این تحقیقات و پژوهش ها است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: دانشجویان هنوز در این زمینه راه زیادی در پیش دارند و در کاربست دستاوردهای پژوهشی و در کاربردی کردن پژوهش تلاش زیادی شده اما مسیر طولانی است.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز