Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان رقابتهای جام جهانی پاراآلپاین که در امارات برگزار شد، نمایندگان کشورمان با کسب ۵ مدال در مارپیچ کوچک به کار خود پایان دادند.

در پایان رقابت های جام جهانی پاراآلپاین که در امارات برگزار شد، اسکی‌بازان معلول کشورمان در رشته مارپیچ کوچک با کسب ۵ مدال به کار خود پایان دادند.

در این رقابتها، صادق کلهر در رشته مارپیچ کوچک موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شد و جواد سولقانی و سید احمد جعفری به مدال برنز این رشته دست یافتند و غلامرضا پناهی پنجم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در رقابت‌های پاراآلپاین کاپ آسیا که در امارات برگزار شد، تنها صادق کلهر موفق به کسب مدال نقره در رشته مارپیچ کوچک شد و جواد سولقانی و غلامرضا پناهی در جایگاه هشتم و نهم قرار گرفتند.

تیم ملی اسکی معلولان که به سرپرستی عیسی ساوه شمشکی در این رقابت ها شرکت کرده بود، امشب به کشور بازمی‌گردد.

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

صدیقه دریایی ملی پوش وزن۶۵ -کیلوگرم هم توانست با غلبه بر حریف ترکیه‌ای خود صاحب مدال طلا شود. او  برای صعود به فینال توانست حریف هندی خود را شکست بدهد.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد