Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:53:54 GMT

پرورش اندام همدان افتخار کشور است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۴۲۱۶

پرورش اندام همدان افتخار کشور است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: رشته پرورش اندام همدان افتخار کشور در میادین بین المللی است.

به گزارش ایرنا، رسول منعم روز چهارشنبه در آیین استقبال از مرتضی شفیعی قهرمان مسابقات جهانی اسپانیا اظهار داشت: همدان همه ساله در تیم های ملی پرورش اندام عضو ثابت داشته و در رشته های مختلف بدنسازی در عرصه بین المللی درخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امروزه پرورش اندام دارای مخاطبان پرشماری در سطح باشگاه های استان است و مربیان ورزیده و باتجربه مسئولیت آموزش های اصولی را برعهده دارند.
منعم با اشاره به وضعیت مطلوب ورزش پرورش اندام در همدان گفت: برگزاری کارگاه ها و دوره های مختلف بدنسازی، مبارزه با دوپینگ و آموزش های علمی باعث شده تا این رشته در سطح استان مطابق با اهداف فدراسیون توسعه یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: امروزه حدود 10 هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته های زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام استان همدان فعالیت دارند.
دارنده مدال طلای مسابقات پرورش اندام جهانی اسپانیا نیز در این آیین گفت: سطح رقابت های اسپانیا با توجه به تعداد بالای شرکت کننده، بسیار کیفی و متفاوت با دوره های قبل بود.
مرتضی شفیعی افزود: کسب مدال طلا در این رقابت ها بسیار ارزنده بود چرا که بهترین ها در وزن 95 کیلوگرم شرکت داشتند.
تیم ملی پرورش اندام کشورمان با 13 ورزشکار و 6 همراه در رقابت های جهانی اسپانیا حضور داشت.
شفیعی ملی پوش همدانی کشورمان در رقابت های جهانی اسپانیا به قدری خوب ظاهر شد که به اعتقاد کارشناسان مدال طلا کمترین پاداش برای بود.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدنسازي پرورش اندام استقبال از قهرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: ۲۰ تیم صعودکننده به جام جهانی۲۰۲۴

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر: 1228413 برچسب‌ها جام جهانی

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری