Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از ممنوعیت دریافت عوارض نقل و انتقال املاک توسط شهرداری‌های استان خبر داد. ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران،سید یونس حسینی عالمی اظهار داشت: با توجه رای صادره هیئت عمومی دیوان عدالت اداری و ممنوعیت هر گونه دریافت عوارض تحت عناوین دیگر مانند صدور پاسخ استعلام واگذاری، توجه به این رای باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت دریافت عوارض نقل و انتقال املاک توسط شهرداری‌ها به مدیرکل امور شهری استانداری و مدیرکل بازرسی استان ابلاغ شده است.

حسینی عالمی تاکید کرد: در صورت دریافت عوارض برای نقل و انتقال املاک مراتب جهت اجرای ماده 600 قانون مجازات اسلامی به دادستان شهرستان مربوطه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی

رضا محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم محسوب می شود.

محمدی با تأکید بر اینکه رفت و روب، نظافت و آراستگی شهر یکی از مهمترین مأموریت‌های شهرداری تهران است، افزود: اکثر زباله گردها اتباع هستند که با دستورات قضایی اخذ شده آنها رد مرز شدند.

مدیر عامل سازمان پسماند درباره فعالیت اتباع به عنوان پاکبان در سطح شهر اظهار کرد: در قراردادهایی که میان شهرداری و پیمانکاران منعقد شده عنوان بهره مندی از نیروی اتباع مجاز که دارای مدارک هویتی و ساکن کشور هستند، درج شده است.

محمدی افزود: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم و تخلف در قرارداد محسوب می شود و لذا در صورت فعالیت، از سوی شهرداری و همچنین پلیس امنیت با آنها برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است