Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:28:06 GMT

کاپ سوپر جام بالاخره تحويل پرسپوليس شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۴۶۹۴

کاپ سوپر جام بالاخره تحويل پرسپوليس شد

خبرگزاري آريا- جام قهرماني سوپرجام سال 97 که سرخپوشان براي دومين سال پياپي آن را فتح کرده بودند، امروز چهارشنبه، با حضور مقام‌هاي باشگاه پرسپوليس در سازمان ليگ فوتبال ايران تحويل گرفته شد.
به گزارش آريا به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، جام قهرماني سوپرجام 97، امروز با حضور حميدرضا گرشاسبي مديرعامل باشگاه پرسپوليس، کريم باقري مربي و سيدجلال حسيني کاپيتان سرخپوشان، پندر خمارلو و حسين خيبري در سازمان ليگ، طي مراسمي که حيدر بهاروند رئيس سازمان ليگ، حجت اله بهمني مدير روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ليگ و سعيد فتاحي مدير مسابقات اين سازمان در آن حضور داشتند به قهرمان اين رقابت‌ها، تحويل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جريان اين برنامه، سازمان ليگ اعلام کرد؛ با توجه به اينکه با عدم تمايل يکي از دو تيم براي حضور در بازي، مسابقه‌اي برگزار نشد، اين سازمان، مراسمي براي اهداي جام در ورزشگاه به تيم پرسپوليس اختصاص نداده است.
در همين ارتباط به اطلاع هواداران عزيز و جامعه فوتبال مي‌رساند؛ باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس که براي دومين سال پياپي موفق به فتح اين جام شده است، در نظر دارد در جريان يکي از بازي‌هاي خود در ورزشگاه آزادي و در هماهنگي با سازمان ليگ، طي مراسمي با شکوه قهرماني خود در اين رقابت را با هواداران جشن بگيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاپ سوپر جام پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین دیدار از دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود، براین اساس سری ۱ – ۱ برابر شد.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / گرگان

کوارتر دوم: ۲۳ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۲۰ / گرگان

کوارتر چهارم: ۲۸ بر ۱۸ / گرگان

 فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)