Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- رئیس اداره کتابخانه های عمومی گچساران گفت:فضای کتابخانه ای /مطالعه/ در این شهرستان نسبت به سال 1391 بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

کورش حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد کتابخانه های عمومی گچساران که در سال 1391 ، 6 واحد بود هم اکنون به 14 باب افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ابراز داشت: هم اکنون یک واحد کتابخانه عمومی در کوی رادک شهر دوگنبدان با 65درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
حسنی همچنین از افزایش سه برابری تعداد اعضای فعال کتابخانه های عمومی گچساران نسبت به سال 1391 خبر داد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی گچساران تصریح کرد: هم اکنون 6 هزار 844 نفر عضو فعال کتابخانه های عمومی این شهرستان هستند.
حسنی گفت: انجام آموزش های خوشنویسی،نشست های ادبی، شاهنامه خوانی، قصه خوانی و سایر برنامه های فرهنگی باعث استقبال بیشتر از کتابخانه های عمومی شده است.
وی بیان کرد: با هدف شاداب سازی فضای کتابخانه های عمومی در سال 1396 چهار کتابخانه عمومی این شهرستان در مناطق پانصد دستگاه، کارکنان در شهر دوگنبدان و روستای خیرآباد تعمیر شد.
حسنی بیان کرد: 600 میلیون ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.
8143/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي افزايش اعضاي كتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از نمادهای هویت و تاریخ مجاهدت و رشادت‌های مردم آذربایجان در زمان انقلاب در شهر ارومیه حاج شیخ غلامرضا حسنی بوده و شهرداری ارومیه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه بزرگداشت سالگرد رحلت آن مرحوم از هیچ تلاشی را دریغ نکند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به در پیش بودن ایام ششمین سالگرد رحلت حاج شیخ غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان، اظهار کرد: یکی از نمادهای هویت و تاریخ مجاهدت و رشادت‌های مردم آذربایجان در زمان انقلاب در شهر ارومیه حاج شیخ غلامرضا حسنی بوده و شهرداری ارومیه باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه بزرگداشت سالگرد رحلت آن مرحوم از هیچ تلاشی را دریغ نکند.

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید در برگزاری ویژه برنامه‌های مناسبتی در شهر و همچنین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در فضاسازی و آذین‌بندی‌های سطح شهر اهتمام ویژه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد شدید از ضعف اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های شهرداری گفت: ضعف روابط عمومی‌ها در مباحث اطلاع‌رسانی در ویژه برنامه‌ها، مراسم‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی مدیریت شهری مشهود است.

خلیل‌پور در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ایجاد شور و نشاط برای مردم است، تصریح کرد: فصل تابستان شهر ارومیه پتانسیل و فرصتی بی‌نظیر برای برگزاری جشنواره‌ها و نهایت استفاده در تحقق رسالت سازمانی است.

وی با اشاره به ضرورت نام‌گذاری تمامی پل‌های سطح شهر ارومیه به یک نام و یا نماد یادآور شد: برخی از پل‌های شهر مزین به نام‌های مقدس همچون پل مادر و پل خاتم الانبیا (ص) و … بوده و تزئینات و فضاسازی پل‌ها تا حدودی متناسب با نام آن‌ها انجام شده و در سایر پل‌های سطح شهر هم باید اقداماتی نظیر آن‌ها انجام شود.

خلیل‌پور خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در پل غیر همسطح آذربایجان که چند سطح آن به فاز بهره‌برداری رسیده است، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه می‌تواند با فضاسازی متناسب با نام پل اقدام و تصویری از شهید مهدی باکری، تبلور غیرت آذربایجان، در آن استفاده شود.

کد خبر 751211

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • ماجرای کاشت ساختمان در پارک‌های تهران
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید