Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - ایرنا - رییس گروه دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت: این سازمان برای تحقق اهداف خود در حوزه های مختلف نیاز به توسعه تشکل های مردم نهاد دارد و باید از این تشکل ها حمایت شود.

به گزارش ایرنا ، حسن میرزایی روز چهارشنبه در همایش توانمندسازی تشکل های مردم نهاد اردبیل با حضور استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، گیلان، زنجان و اردبیل افزود: در حوزه توانمندسازی تشکل های مردم نهاد عملکرد مطلوبی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: دولت باید یاریگر تشکل ها بوده و حمایت سازمان های مردم نهاد را با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات خود دنبال کند.
او همچنین بر ضرورت شبکه سازی تشکل ها تاکید کرد و گفت: ضروری است تشکل ها به سمتی حرکت کنند که یاریگر برنامه های دولت باشند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نیز در این همایش خواستار حمایت تشکل های مردم نهاد از طرح های اشتغالزای حوزه گردشگری شد.
نادر فلاحی تشریح کرد: در مقایسه با سایر حوزه ها، فعالیت بخش گردشگری و صنایع دستی اشتغال زودبازده و کم هزینه ای را به دنبال دارد.
او افزود: با توجه به اینکه بیکاری جوانان دغدغه جدی در استان است، انتظار می رود تشکل های مردم نهاد طرح های اشتغال زای حوزه گردشگری و صنایع دستی را حمایت کنند.
وی اظهار داشت: تشکل های مردم نهاد بازوی یاریگر دستگاه های اجرایی هستند و با توجه به اینکه محور نخست توسعه استان گردشگری است، تشکل ها در حوزه گردشگری مورد حمایت هستند.
فلاحی با اشاره به فعالیت 18 تشکل مردم نهاد در حوزه های گردشگری و صنایع دستی در استان اردبیل گفت: افزایش کمی و کیفی تشکل ها با جدیت دنبال می شود و هر تقاضایی در این خصوص واصل شود از سوی اداره کل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
او خواستار مشارکت تشکل های مردم نهاد در معرفی جاذبه های گردشگری در سطح ملی و جهانی شد و افزود: تبلیغات از سوی تشکل ها به سادگی و با صرف حداقل هزینه ها انجام می شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین بیان کرد: سازمان های مردم نهاد به سادگی می توانند نیروهای مردمی را بسیج کرده و در صیانت از آثار تاریخی و طبیعی نقش آفرینی کنند.
6018/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميراث تشكل اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.
علیرضا جیلان تأکید کرد: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.
جیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.
وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است