Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامحسین غیپ پرور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهداف و برنامه‌های سفرهای استانی اظهار کرد: سفرهای استانی جزء برنامه‌های ثابت ما است.

وی  دیدار و دلجویی از خانواده شهدای برگزاری جلسه با نخبگان استان، برگزاری جلسه با فرماندهان و مسئولین سپاه، بررسی  روند اجرای برنامه های بسیج و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را از مهم‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی خو مطرح کرد و بیان داشت: دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها از دیگر برنامه‌های سفرهای استانی ما است و این را وظیفه خود می‌دانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نمایندگان رهبری در استان‌ها مَثَل نخ تسبیح را دارند، بر ترویج و تبلیغ فرمایشات رهبری توسط ایشان تاکید و اضافه کرد: سخن انقلابی باید توسط نماینده ولی فقیه بیان شود و کار تبلیغ و ترویج فرمایشات و مطالبات رهبری باید توسط همین افراد صورت پذیرد بنابراین تلاش ما بر این است که این جایگاه رفیع و بلند نمایندگان آقا را در استان‌ها برای خود مرور کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های دو روزه خود در استان همدان پرداخت و گفت: برنامه‌های اجرایی طی دو روز بسیار فشرده برگزار شد، ضمن اینکه بسیار با برکت بود.

سردار غیب‌پرور با اشاره به برگزاری جلسه با فرمانده گردان‌های بیت المقدس همدان تصریح کرد: مسائل دفاعی و امنیتی سرمایه‌داری خوبی در کل کشور شده و به طور قطع  اتفاقاتی چون اتفاق و اغتشاشات 9دی سال گذشته دیگر رخ  نخواهد داد چراکه بچه‌های ما با تجربه‌تر، کارآموزده تر از گذشته هستند و حساسیت بالایی دارند.

وی به برگزاری جلسه‌ای با حضور 100 نفر از منتخبین پایگاه‌های استان اشاره و بیان کرد: دیدار با خانواده شهید تقوی طلب و بازدید از مناطق حاشیه‌ای شهر از دیگر برنامه‌های صورت گرفته طی این سفر استانی بود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سردار غیب پرور نمایندگان رهبری گردانهای بیت المقدس همدان محمدی انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است، گفت: توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس مقتدایی ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: در سطح شهرستان اصفهان هم شهرهای متعدد و هم ۱۸۰ روستا وجود دارند که بخشی از این روستاها بعد از انتزاع چند شهرستان جدید در اصفهان باقی مانده‌اند که باید مورد بررسی قرار گیرند.

وی بر لزوم انجام کارهای مشترک در ماه‌های پیش رو تاکید کرد و افزود: هم دوستان در مجموعه مدیریت شهری و روستایی و هم نمایندگان مجلس در این زمینه کار می‌کنند اما ضرورت همکاری بخش‌های مختلف و قوای دست‌اندرکار یک ضرورت است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه‌ای با استاندار بر این مسئله تاکید کردیم که لازم است در مدیریت‌ها و یا ارزیابی مدیران باید بازنگری اتفاق بیفتد و ما به عنوان نمایندگان مجلس به دلیل مراجعات مردمی و آگاهی بیشتر حاضر هستیم در این ارزیابی‌ها به استاندار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس دوازدهم در آستانه شکل‌گیری است، اضافه کرد: سرمایه اجتماعی موضوع بسیار مهمی برای همه ما در بخش‌های مختلف و قوای کشور است و معتقدیم که مجلس دوازدهم با همکاری دولت سیزدهم می‌تواند به حد بالاتری از ارتقای سرمایه اجتماعی برسد.

مقتدایی تاکید کرد: ما نمایندگان مردم اصفهان در مجلس به نوبه خود در شهرستان اصفهان و شهرهای چندگانه اصفهان این آمادگی را اعلام کردیم و صبح امروز نمایندگان فعلی با منتخبان مجلس جلسه‌ای داشتیم که بر اساس آن می‌توان گفت وفاق و همدلی در استان رو به ارتقا است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس امیدوارند که با هم‌آهنگی دولت و مجلس بتوانند حد بالاتری از منافع را برای کل جامعه و از جمله استان و به ویژه شهرستان‌های اصفهان بزرگ محقق کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما توقع داریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت سیزدهم و استانداری‌ها، موضوع سرمایه اجتماعی از یک سو و موضوع با نمایندگان و استانداری مورد توجه ویژه‌تری قرار گیرد.

کد خبر 747992

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است