Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از بانک مرکزی ؛ این شورا با هدف اطمینان از اجرای صحیح عملیات بانکی بدون ربا ، اظهار نظر نسبت به رویه و ابزار رایج شیوه های عملیاتی، دستورالعمل ها و چارچوب قراردادها و نحوه اجرای آنها از جهت انطباق با موازین فقه اسلامی تشکیل شده است.

این شورا مرکب از پنج نفر فقیه می باشد که با پیشنهاد رییس کل بانک مرکزی و تایید فقهای شورای نگهبان منصوب می‌شوند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک نماینده مجلس، یک اقتصاددان، یک حقوقدان و یک نفر از مدیران عامل به انتخاب وزیر امور اقتصادی و دارایی عضو این شورا هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جلسه علنی بان شورای نگهبان حقوقدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان