Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:27:05 GMT

شرکت بیش از ۳۵ هزار نفر در مسابقه نماز

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۳۱۳

شرکت بیش از ۳۵ هزار نفر در مسابقه نماز

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم رنجبر مسئول ستاد اقامه نماز اصفهان امروز در جلسه ستاد اقامه نماز اردستان اظهار داشت : یکی از اهداف ستاد اقامه نماز استان برنامه ریزی بر روی افراد موثر جامعه در راستای آموزش های گروه هدف است.

وی افزود: با توجه به برگزاری اجلاس استانی نماز ، برگزاری یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس برای والدین و دانش آموزان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ستاد اقامه نماز اصفهان گفت: تعداد ‌۲۴ستاد اقامه نماز در سطح استان وجود دارد که باید همه نماز را در برنامه های روزانه مردم اولویت قرار دهند.

رنحبر با بیان اینکه اگر نماز درست شود تمام دغدغه هایمان در حوزه آسیب های اجتماعی برطرف می شود افزود: انگیزه مضاعفی را در بین جوانان باید نشر دهیم.

وی تاکید کرد: وظایف ستاد اقامه نماز استان پیگیری امور مساجد بین راهی است که در راستای بهتر برگزار شدن نماز موضوع پیگیری می شود.

مسئول ستاد اقامه نماز اصفهان ادامه داد : والدین مسئول پیگیری انجام امور دینی مانند نماز توسط فرزندان هستند و طبق ساختار تشکیلاتی وظیفه ستاد نماز نظارت بر امور نماز است.

رنجبر از نبود کارگروه خیران در راستای گسترش نماز در شهرستان انتقاد کرد و افزود: در شهرستان هایی که این کارگروه تشکیل شده است ثمرات خوبی را برای شهرها مشاهده کردیم.

وی از توزیع ۱۴هزار کتاب در راستای مسابقه نماز خبر داد وگفت: پیش بینی می شود که بیش از ۳۵هزار نفر دراین مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/م

یک هزار نشست خانواده در سطح مدارس استان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن