Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@22:09:05 GMT

جلد دوم کتاب بلدچی در خرم‎آباد رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۲۷۳۹۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عصر امروز و با حضور مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور از جلد دوم کتاب بلدچی (کتاب خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس لرستان) به قلم اسماعیل سپهوند در سالن همایش حوزه هنری استان رونمایی شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در این آئین رونمایی با اشاره به اینکه حوادث و وقایعی در تاریخ رخ داده که تاثیرگذار و سرنوشت‌ساز بوده‌اند، گفت: واقعه‎ای تاریخ‌ساز مانند انقلاب اسلامی ایران نسلی را پرورش داده و در طول چهل سال سپری شده از عمر آن حماسه‌های زیادی خلق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید مهدوی امین با بیان اینکه امروز فرهنگی مانند اربعین نشر و نما پیدا می‌کند، تاکید کرد: یقینأ اجتماع عظیم اربعین فرهنگی را خواهد ساخت و نسلی را تربیت خواهد کرد که ظهور را رقم خواهد زد.

وی تاکید کرد: رمز ماندگاری این وقایع و حادثه‌ها آمیخته شدن با هنر است و یکی از راهکارهایی که می‌تواند جریانات را در تاریخ ماندگار کند، استفاده از هنر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد: در شرایط فعلی نیازمند فرهنگ مقاومت هستیم و باید روح حماسه و مقاومت را در میان جوانان بدمیم.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام فخرزاده با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

این مراسم عصر دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.«رضای انقلاب» روایتی خواندنی از سال‌ها مجاهدت و تلاش انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره) در سنگر مسجد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است