Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری  امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان بیان کرد: بخشی از توانمندی‌های استان لرستان در حوزه کشاورزی.

وی با اشاره به اینکه در برخی از موارد محدودیت‌های قانونی مانع توسعه شده است، عنوان کرد: در مورد کارخانه پارسیلون یک سال است که بیش از ۱۰ جلسه با مسئولان ارشد کشوری برای تعیین تکلیف این کارخانه گذاشته شده و اقدامات مناسبی نیز در این عرصه صورت گرفته است

معاون اقتصادی استاندار لرستان بیان کرد: در نهایت مقرر شده که کنسرسیوم تشکیل شود، اما اکنون دو بانک در مورد شرکت کردن در این کنسرسیوم تردید دارند که رایزنی‌ها و تلاش‌ها برای برطرف شدن این مشکل ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری خاطرنشان کرد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم در بخشی از موارد قوانین دست و پاگیر را اصلاح کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه موضوع ذی‌نفع واحد یکی از مشکلات کنونی است، افزود: متاسفانه به همین دلیل چند کارخانه در لرستان تعطیل شده و به دلیل اینکه افراد در واحدهای دیگری بدهکار بوده‎اند، مشکلاتش دامنگیر کارخانجات استان شده است.

معاون اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به اینکه گلخانه های کوچک و متوسط و بزرگ می‌توانند در بهره‌وری، کاهش مصرف آب و سایر موارد می توانند بسیار تاثیر‌گذار باشند، گفت: البته باید ضوابط اجرایی برای آن‌ها تعریف شده و به متقاضیان یارانه داد.

امیری بیان کرد: باید برای استان‌های توسعه نیافته اعتبارات خاصی از سوی دولت در نظر گرفته شود، تا بتوان شرایط را برای توسعه آنها مهیا کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در ابتدای ورود به میامی در گلزار شهدا حاضر و به مقام شامخ شهدا با نثار شاخه گل ادای احترام کرد.
سپس در سفر به میامی از روستا‌ی بدون بیکار محمد آباد قطب تولید پیراهن کشور ، روستای جودانه قطب تولیدات دامی استان سمنان ، مجموعه روستایی پل ابریشم شامل پنج روستای حسین آباد ، محمد آباد  ،چاه شیرین خانه گلی و چاه فرش و نیز دهستان فرومد دیدن و با روستاییان درباره مشکلات این مناطق گفت و گو کرد .

وی همچنین با حضور در شورای اداری میامی گفت: شهرستان میامی دارای ظرفیت‌های عظیم است و تولید روزانه ۲۷ تن شیر نشان از ظرفیت‌های عظیم روستا‌های شهرستان است و برای چنین ظرفیت‌هایی سرمایه گذاری و ایجاد کارخانه‌های فرآوری و شرکت‌های تعاونی روستایی که مرکز تولید لبنیات، معدن،  دوخت پیراهن و صنایع دستی  می‌تواند به توسعه شهرستان میامی کمک کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • اعتبار ۹ همتی برای حمایت ویژه از بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۱۴۰۳
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد