Web Analytics Made Easy - Statcounter

وین رونی برای آخرین مرتبه پیراهن سه شیرها را برتن خواهد کرد.

طرفداری- اسطوره تیم ملی انگلستان صد و بیستمین مسابقه ملی خود را در مقابل آمریکا انجام خواهد داد.

به نقل از گاردین، وین رونی شماره 10 سه شیر ها را برای آخرین مرتبه می پوشد. اگرچه بازوبند کاپیتانی از ابتدا در اختیار فابین دلف قرار خواهد داشت، اما پس از ورود وین رونی به عنوان بازیکن تعویضی بازوبند به او واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرت ساوتگیت اذعان داشت که بازیکنان انگلستان اصرار داشتند وین رونی برای آخرین بار پیراهن شماره 10 را برتن کند. ساوتگیت در این زمینه گفت:

دلف کاپیتان فردا شب ما خواهد بود. بازیکنان اعتقاد داشتند وین رونی باید برای آخرین مرتبه، پیراهن شماره 10 را بپوشد. گمان میکنم مسابقه فردا شب بسیار برای رونی خاص و به یاد ماندنی باشد.

فابین دلف که برای نخستین بار وظیفه هدایت سه شیرها به عنوان کاپیتان را بر عهده دارد، در رابطه با اولین حضورش در ترکیب تیم ملی و برخورد رونی با او، توضیح داد:

 در اولین حضورم در تیم ملی، رونی کاپیتان بود و با رفتارش باعث شد احساس کنم همیشه با تیم تمرین می کرده ام و از تمام بازیکنان شناخت دارم. زمانی که در مسابقه فردا وازا به عنوان یار تعویضی به زمین بازی بیاید، من شخصا بازوبند را به او تقدیم خواهم کرد. علاوه بر آن، هدفمان آن است که تونل افتخار برای او تشکیل دهیم. فردا یک شب مهم برای رونی است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بهترین تجربه ممکن را برای او رقم بزنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی

آفتاب‌‌نیوز :

محمد قریشی، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از باخت تیمش برابر استقلال در ورزشگاه آزادی در حالی که تا اواسط نیمه دوم یک بر صفر از صدرنشین لیگ پیش بود، اظهار کرد: در روزی که واقعا شایسته باخت نبودیم، باختیم. افتخار می‌کنم در تیمی بازی می‌کنم که برابر تیم صدر جدول شجاعانه تا دقیقه ۹۰ جنگید. در نهایت، بازی برد و باخت دارد.

او افزود: دقیقه ۷۵ بازی با چه توجیهی روزبه چشمی اخراج نشد؟ واضح‌ترین صحنه‌ای بود که می‌توانست رخ دهد. 

بازیکن ذوب‌آهن همچنین در واکنش به درگیری پایان بازی بین رضایی و حامدی‌فر گفت: ما داخل بودیم، ولی فیلمش موجود است. اگر کمیته انضباطی می‌خواهد کاری کند، اسنادش موجود است. احساس می‌کنم به بازی رفت برمی‌گردد که در جریان بازی اتفاقاتی رخ داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان