Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین جلسه رسمی دور سوم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با حضور اکثریت اعضاء برگزار و در آن محمدرضا عارف به اتفاق آرا رئیس و حجت الاسلام سید عبدالواحدموسوی لاری و الیاس حضرتی به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه درباره عملکرد آینده شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بحث و تبادل‌نظرهایی صورت گرفت که با توجه به ضرورت بازنگری آئین نامه و ساختار شورای عالی مقرر شد این آئین نامه توسط کارگروهی بررسی و پیشنهاد اصلاحی جهت طرح و تصویب به شورای عالی ارائه شود تا پس از تصویب امکان تکمیل هیات رئیسه شورای عالی میسر شود.

بیشتر بخوانید: جواب رد عارف و موسوی لاری به معترضان شورای عالی سیاستگذاری
ساز ناکوک اختلافات، سرنوشت دو شورای اصلاح‌طلب را به مرحله جدایی رساند

عارف به انتقادات ترکیب شورای عالی اعتراض کرد/اعضای شورای هماهنگی او را به صبوری دعوت کردند/احزاب شورای عالی با اضافه شدن نهضت آزادی‌ها مخالف بودند

در پیگیری‌های خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد به گفته یک منبع آگاه در این جلسه مقرر شده است که ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری  ثابت بماند و در این راستا تغییری در آن شکل نخواهد گرفت.

گفتنی است پیش از انتقادهای بسیاری نسبت به ترکیب جدید شورای عالی سیاست‌گذاری از سوی  احزاب اصلاح‌طلب مطرح شده بود که حتی در این زمینه بحث استعفای عارف از شورای عالی سیاست‌گذاری را به همراه داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب سیاسی شورای عالی سیاستگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۲۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!

عضو مجمع روحانیون مبارز انتقاداتی را از مواضع مهدی نصیری، مدیر مسئول اسبق کیهان مطرح کرد.

آنگونه که جماران روایت کرده، سید محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در انتقاد از اظهارات اخیر، مهدی نصیری مدیرمسئول اسبق روزنامه کیهان نوشت:

آقای مهدی نصیری سوپر افراطی حزب اللهی دیروز حق دارد نظراتش تغییر کند و سوپر اپوزیسیون امروز شود. اما هم برای دیروزش و هم برای امروزش توهم مضر است.

نه بولتن نویسی واظهار نظرهای تند حزب اللهی اش در گذشته توانست ریشه اصلاح طلبی را برکند و نه مواضع فعلی اپوزیسیونی اش مورد قبول اپوزیسیونی قرار میگیرد که چهل سال است در تلاش براندازی هستند و نیازی به تازه وارد از راه دور آمده ندارند.

گفته اند شکاف تاجزاده و شاهزاده باید برداشته شود. خودش می داند نه شاهزاده می تواند به تاجزاده نزدیک شود و نه تاجزاده علاقه مند به همکاری با شاهزاده است.

مهندس موسوی و نرگس محمدی و فائزه هاشمی و تاجزاده هم که آقای نصیری از آنها یاد می کند در ایران باقی مانده اند و در زندان و حصر هستند.

بد پوست خربزه ای زیر پای آقای نصیری انداخته اند تا تمامش کنند. هم از داخل حاکمیت و هم از خارج و از درون اپوزیسیون.

دیگر خبرها

  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!