Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@23:04:51 GMT

با سیب زمینی موهایتان را سیاه کنید

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۳۰۵

باشگاه خبرنگاران: مو سفید نه تنها یکی از معضلات دوران پیری است بلکه بسیاری افراد از سنین جوانی با آن مواجه می‌شوند و یکی از شکایت‌های همیشگی آن‌ها رنگ کردن مداوم مو‌ها مخصوصا با رنگ‌های شیمیایی است.

رنگ مو‌های زیادی در بازار وجود دارد که برای پوشاندن سفیدی مو از آن‌ها استفاده می‌شود، اما همه این رنگ‌ها شیمیایی بوده و استفاده مداومشان برای سلامتی مضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه حل‌های بسیاری برای برطرف کردن سفیدی مو وجود دارد، اما ما به شما یکی از بهترین راهکار‌های طبیعی و سالم را توصیه می‌کنیم.

دستورالعمل:

پنج سیب زمینی را پوست گرفته و در یک ظرف حاوی دو لیوان آب ریخته و آن را روی حرارت قرار دهید پس از اینکه اولین حباب‌های نشانه جوشیدن آب را مشاهده کردید باید پنج دقیقه صبر کرده و سپس ظرف را از روی حرارت بردارید، می‌توانید برای معطر شدن رایحه این ترکیب معجزه آسا روغن‌های طبیعی رزماری یا اسطوخودوس به آن اضافه کنید.

طرز استفاده این ترکیب معجزه گر:

ابتدا مو‌های خود را مثل همیشه بشویید سپس این ترکیب را روی پوست سر خود ماساژ دهید و پس از مدت کوتاهی می‌بینید که دیگر از تار‌های موی سفید در سرتان خبری نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: مو سفید پیری سیب زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد

 قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و هشت تیم باقیمانده رقیب خود را شناختند.

 تراکتور تبریز - مس رفسنجان

 چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

 گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

 ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان

 در مرحله نیمه‌نهایی، برنده بازی تراکتور تبریز - مس رفسنجان با برنده چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک و برنده تقابل گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران با برنده مسابقه سپاهان - ملوان بندرانزلی دیدار خواهند کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود