Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@11:29:16 GMT

پیشنهاد جدید برای بیمه تکمیلی بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۰۹۰۸

پیشنهاد جدید برای بیمه تکمیلی بازنشستگان

خبرگزاری مهر: مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره به اینکه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی پایان آبان به اتمام می‌رسد، پیشنهادی جدید برای بیمه تکمیلی این افراد پیشنهاد کرد.

مهدی ریاحی فر در مورد پیشنهاد جدید برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: قانون اجازه داده تا ۱۰ درصد از تخت‌های خالی را که ضریب اشتغال پایینی دارند به صورت VIP و غیر دولتی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این موضوع را به عنوان پیشنهاد ارائه خواهیم کرد، گفت: بر اساس قانون، آن‌ها می‌توانند به منظور جبران هزینه‌های خود از این روش استفاده کنند.

ریاحی فر تاکید کرد: فلسفه خرید بیمه این است که، چون بیمه شده تامین اجتماعی هستیم باید همه خدمات به صورت رایگان ارائه شود، ولی این گونه نیست و در صف انتظار باقی می‌مانند و با بیمه تکمیلی از صف انتظار درآورده و به بخش خصوصی می‌برند.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ گفت: با این قانون می‌توانند بخش‌های دولتی که تخت خالی و ظرفیت دارند، با استفاده از توان بخش خصوصی فعال کنند و کمبود پرستار و پزشک را نیز از سایر بخش‌ها جبران کنند. در این روش از ظرفیت بخش‌های دیگر استفاده و کم نمی‌شود و فقط از ظرفیت خالی و تخت‌های خالی استفاده خواهد شد.

به گفته ریاحی فر، این پیشنهاد می‌تواند پیشنهاد جایگزین بیمه تکمیلی فعلی تامین اجتماعی باشد و یا اینکه بیمه تکمیلی بخشی از بیمه شدگان اینگونه اجرایی شود که البته هنوز در حد پیشنهاد است.

وی با اشاره به اینکه تعهدات تامین اجتماعی سه ماه به تعویق افتاده است گفت: سازمان تامین اجتماعی ماهانه قرار است ۱۰۵ میلیارد تومان تأمین اجتماعی بابت بیمه تکمیلی بازنشستگان به ما پرداخت کنداما سه ماه است که پرداخت نشده و در مجموع ۳۱۵ میلیارد تومان از این سازمان طلب داریم.

ریاحی فر با اشاره به اینکه قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تا پایان آبان به اتمام می‌رسد، گفت: جلساتی برای بیمه تکمیلی و پرداخت بدهی هایشان برگزار می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است