Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:02:29 GMT

توصیه آذری جهرمی به مدیران بازنشسته

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۴۶۱

توصیه آذری جهرمی به مدیران بازنشسته

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان گمانه‌زنی‌هایی درباره برخی از مدیران بازنشسته سازمان‌ها در کشور به وجود آمد. روز گذشته دادستان دیوان محاسبات اعلام کرد مهلت افرادی که مشمول قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان می‌شوند شنبه آینده  یعنی 26 آبان‌ماه97 به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برخی از مدیران هنوز هم حاضر نشده‌اند جای خود را به مدیر کم سابقه‌تر از خود بسپارند.این در حالی است که بر اساس آنچه اعلام شده اگر افراد مشمول قانون مزبور پس از روز تعیین‌شده کماکان مشغول کار خود باشند، با دستگاه‌های مربوطه برخورد قانونی خواهد شد.

محمدجواد آذری جهرمی جوان‌ترین وزیر کابینه دولت دوازدهم با انتشار پستی در حساب کاربری خود در توییتر با اشاره به این موضوع پست زیر را منتشر کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت:

برخی میزها آنقدر اغوا می‌کنند که جز با فشار قانون نمیتوان مدیر آنرا جدا کرد.مشکل از میز نیست،ایراد از نیت به‌جز خدمت ماست.چشم بر هم بزنیم دوران مسئولیت تمام می‌شود و آثار کارهایمان می‌ماند.باید بیشتر با جوانان دوست باشیم.بگذاریم با ایده‌هایشان #آینده_روشن بسازند.جای دوری نمی‌رود!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به تشکیل کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که از چندی پیش شکل گرفته و وعده رئیس فدراسیون برای مقابله با اتفاقات پشت پرده فوتبال با همکاری دستگاه قضایی، اقدامات پیشگیرانه و حتی تنبیهی با متخلفین در فوتبال آغاز شده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته تعداد کثیری از مدیران شاغل در حوزه فوتبال و مدیران برنامه به جهت شیوه کاری که طی سالیان گذشته انجام داده اند و به دستگاه قضایی معرفی شده اند که قرار است توسط مراجع ذیربط برخورد  جدی با آنها صورت بگیرد.

 در این راستا برخی از مدیران برنامه و همچینئ دو مسئول باشگاهی ف-ک، و-خ، ع-خ، ع-م، الف-س، ح-م، م-ع و دو مسئول باشگاهی م-الف و س-ف در فصل جدید لیگ فوتبال از فعالیت در حوزه نقل و انتقالات و باشگاهی محروم خواهند شد و این موضوع به همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک نیز ابلاغ خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما