Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، زهره الهیان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره سخنان رئیس‌جمهور برای ورود زنان به ورزشگاه، گفت: طرح ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در شرایط فعلی کشور مسیری انحرافی بوده و به نوعی این کار برای به فراموشی سپردن مطالبات به حق دیگر زنان جامعه است.

وی با بیان اینکه موضوعات کلیدی دیگری از قبیل معیشت و اقتصاد زنان جامعه وجود دارد، افزود: مشکلات بانوان سرپرست خانوار، افزایش مصرف مواد مخدر و دخانیات در دختران اولویت اصلی و اساسی هستند که باید توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تسهیل ازدواج دختران و تحکیم بنیان خانواده برای این قشر از جامعه اولویت بیشتری دارد، اضافه کرد: متأسفانه این موارد اصلی توسط یک جریان خاص به حاشیه کشانده می‌شود و ورود زنان به ورزشگاه که حاشیه‌ای است، تیتر اصلی روزنامه‌های زنجیره‌ای خاص قرار گرفته و شخص رئیس‌جمهور و معاونت زنان دولت تمام تلاش خود را به این کار اختصاص می‌دهند.

الهیان، ورود زنان به ورزشگاه را مطالبه اقلیتی از بانوان دانست و تصریح کرد: ورود زنان به ورزشگاه‌ها از مطالبات سطح پایین بانوان کشور بوده، اما دولت به جای پرداختن به مطالبات اصلی به این مسئله حاشیه‌ای می‌پردازد.

وی با تأکید بر اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها به بازی تبلیغاتی و نمایش سیاسی برای دولت تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: خواسته‌های اصلی بانوان کشور قربانی این مسئله شده‌اند و جریانی خاص هدف از این مواردش خدمت به بانوان کشور نیست.

فعال امور زنان کشور با بیان اینکه بانوان کشور دارای فهم بسیار بالایی بوده و این نوع بازی‌ها سیاسی را درک می‌کنند، عنوان کرد: همین طیف خاص با تبلیغات فضای مجازی موضوع ورود زنان به ورزشگاه را به بازی مرگ و زندگی تبدیل کرده و بیشتر این کارها ابزار قرار دادن برای سوءاستفاده از زنان تبدیل شده است.

منبع:آنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد