Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:42:48 GMT

میزگرد بررسی نیازهای جوانان در ایرنا یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۸۵۵

میزگرد بررسی نیازهای جوانان در ایرنا یزد برگزار شد

یزد - ایرنا - میزگرد بررسی مهمترین نیازها و مطالبات جوانان و اقدام های انجام شده در استان با حضور جمعی از کارشناسان و جوانان در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این میزگرد، احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد، مهدی دهقان بنادکی کارشناس امور جوانان و میلاد شریفی از جوانان فعال عرصه اجتماعی و عضو سازمان مردم نهاد با تبیین دیدگاه های خود در باره مهمترین نیازها و مطالبات جوانان، راهکارهایی برای تحقق خواسته های آنها ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشروح مطالب این میزگرد روزهای آینده در سایت ایرنا یزد منتشر می شود.
ایرنا به عنوان تنها خبرگزاری رسمی ایران همواره بر پایه رسالتی که بر عهده دارد نسبت به برگزاری میزگردهای مختلفی با هدف ارتقای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و سیاسی جامعه اقدام می کند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 1313 خورشیدی با نام «آژانس خبری پارس» به عنوان ششمین خبرگزاری جهانی تاسیس شد و در بیش از هشت دهه فعالیت، علاوه بر جریان سازی خبری یکی از منابع مهم خبری رسانه های داخلی و خارجی است.
هم اکنون فراورده های ایرنا به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، اسپانیولی ، روسی، اردو ، آلمانی و فرانسوی تولید و در اختیار مخاطبان گذاشته می شود.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ميزگرد جوانان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی توسط این سرای نوآوری خبر داد و اظهار کرد: سرای نوآوری فرش ماشینی واحد کاشان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاشان اقدام به برگزاری این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاشان می‌کند.

وی افزود: در نظر داریم در راستای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه تخصصی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته، نسبت به اعمال تخفیف ۵۰ درصد در هزینه اجاره غرفه بابت حضور واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌های منطقه کاشان اقدام کنیم.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هسته‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مشمول می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دریافت فرم ثبت نام از وبسایت نمایشگاه به آدرس www.kashanfair.com و ارسال آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان