Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:37:59 GMT

تعداد صادرکنندگان در مازندران کم است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۱۹۱۲

تعداد صادرکنندگان در مازندران کم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در کارگروه اشتغال استان، با اشاره به تولید مرکبات در استان یادآور شد: در استان مازندران صادرکننده کم داریم و باید در این بخش برنامه ریزی شود.

وی با اظهار اینکه سال قبل ۲۳ هزار تن مرکبات در استان صادر شده است گفت: سهم تجار مازندران از این میزان حدود پنج هزار تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استانداری مازندران همچنین خواهان نیازسنجی اشتغال از سوی دانشگاه ها و مراکز علمی در استان شد و گفت: باید متناسب با نیاز بازار اشتغال ایجاد کنیم.

وی از بانکهای خواست تا برای ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی حمایت لازم داشته باشند و گفت: امیدواریم با ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال، افراد توانمندسازی شده و از گردونه حمایت خارج شوند.

سرپرست استانداری مازندران، مشاوره، نظارت و پایش تسهیلات و طرح های اشتغالی و خوداشتغالی را ضروری دانست و برای حمایت از تولیدات خواهان راه اندازی شرکت هایی برای خریداری محصولات تولیدی شده است.

حسین زادگان با عنوان اینکه راهی نداریم جز اینکه از حالت تک محصولی خارج شویم و به تولید محصولات مختلف بها دهیم گفت: صادرات، توجه به تولید و اشتغال سبب ارزآوری و رونق تولیدی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تحصیلات مطابق و منطبق با بازار کار نیست، خواهان آن شد تا در راه اندازی رشته های دانشگاهی به نیازهای بازار کار توجه اساسی شود.

کد خبر 4459018

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • قیمت زعفران نجومی شد
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران