Web Analytics Made Easy - Statcounter

زانوی بنجامین مندی، پس از آسیب در بازی مقابل منچستریونایتد مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

طرفداری- بنجامین مندی، مدافع ملی پوش سیتیزن ها، 90 دقیقه در مقابل منچستریونایتد به میدان رفت. او به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد. مندی، یکشنبه شب به پاریس سفر کرد؛ اما پس از آن راهی بارسلونا شد تا تحت نظر متخصص دیگری تحت عمل قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Espn، مندی فصل گذشته نیز از ناحیه رباط زانو دچار آسیب دیدگی شده بود. این مشکل، او را 7 ماه از میادین دور کرد. مدافع فرانسوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

عمل به خوبی پیش رفت و حالا همه چیز در وضعیت مناسبی قرار دارد. به زودی باز خواهم گشت. بچه ها باید برای چند بازی یک کاپیتان دیگر پیدا کنید.

به نظر نمی رسد مصدومیت مندی جدی باشد؛ اما با این وجود او مدتی از مستطیل سبز دور خواهد بود. باشگاه منچسترسیتی، زمان خاصی را برای بازگشت او مشخص نکرده است. فابین دلف و الکساندر زینچنکو می توانند جای مدافع فرانسوی را در ترکیب تیم گواردیولا پر کنند. بنجامین مندی با مبلغ 52 میلیون پوند، از موناکو به منچسترسیتی پیوست. او در تمام 12 بازی آبی های منچستر در لیگ برتر، بازی کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها