Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:01:26 GMT

نوبت پرسشگری از آموزش عالی رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۲۰۴۶

نوبت پرسشگری از آموزش عالی رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید نوری آزاد تهیه کننده برنامه «پرسشگر» شبکه آموزش درباره رویکرد جدید برنامه عنوان کرد: از این هفته در برنامه «پرسشگر» در کنار نظام آموزش و پرورش به بررسی چالش‌های پیش روی آموزش عالی نیز خواهیم پرداخت.

وی افزود: این هفته با حضور دکتر زاهدی وزیر سابق علوم و عضو فعلی کمسیون آموزش مجلس و نیز برخی روسای دانشگاه های کشور به بررسی چالش‌های آموزش عالی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری آزاد گفت: با نزدیک شدن به ۲ سالگی پرسشگر و با نظر مدیر جدید شبکه و مدیر گروه آموزش‌های رسمی شبکه هفت آقایان احمدی و مخبر، برنامه ریزی هایی انجام شده است تا تخصصی ترین برنامه تلوزیونی حوزه آموزش کشور به حوزه های دیگر  نظام آموزشی نیز ورود جدی تری داشته باشد چرا که تمام این بدنه مانند زنجیره به هم مرتبط است.

وی در پایان اظهار کرد: پرسشگر تحولات در آموزش عالی را نیز مانند آموزش و پرورش پیگری کرده و دستگاه ها را به چالش خواهد کشید.

کد خبر 4459025 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی شبکه آموزش وزارت علوم تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،استاندار مازندران با بیان این که واردات محصولات کشاورزی باید به گونه ای باشد که کشاورز ضرر نکند، گفت: صادرات محصولات کیفی این استان به کشورهای حاشیه خزر مورد تاکید است.

یوسف نوری روز چهارشنبه همزمان با دیدار خانواده شهید سروی در جمع خبرنگاران ساری افزود:با برنامه های کوتاه مدت یک ساله و برنامه های بلند مدت برای پیشرفت این استان برنامه داریم.

وی اظهار داشت: برای اجرایی کردن برنامه های توسعه استان با همه صاحب نظران هم اندیشی خواهد شد و با بهره مندی از خرد جمعی گام های موثری برای آبادانی استان برمی داریم.

استاندار مازندران با بیان این که، توجه به اقتصاد دریا محور و صادرات محصولات کشاورزی استان از جمله برنامه های کوتاه مدت مورد تاکید است، افزود: برقراری تعادل در بخش محصولات کشاورزی برنج و مرکبات در این استان یک امر اجتناب ناپذیر است.

نوری افزود: گره گشایی در مسیر اجرای طرح ملی نهضت مسکن از نمونه های طرح های بلند مدت است که باید به سرعت در این استان گره گشایی کرد.

استاندار مازندران با ذکر این مطلب که در بخش مسکن در مازندران باوجود برخی موانع، کارهای خوبی انجام شد، گفت: بعد از پایان چهار سال مازندران در ساخت مسکن باید به همان میزان که سهم این استان اعلام شد، برسد.

نماینده عالی دولت در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران کارهای ضروری وجود دارد، که باید انجام شود.

این مقام مسوول تصریح کرد: اقتصاد دریا محور یک ظرفیت خوب برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی است که باید در این بخش اهتمام داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • پروژه فیبر نوری در خوزستان ظرف ۴ ماه به پایان می‌رسد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • وزیر ناتوان و برکنار شده چطور استاندار مازندران می‌شود؟
  • وزیر ناتوان و برکنار شده، چطور استاندار استانی چون مازندران می شود؟ /از عجایب و غرایب دولت رئیسی