Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، مراسم تودیع و معارفه همزمان دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ورامین در سالن همایش شهرداری ورامین برگزار شد.

در این مراسم اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران ،جمالی پور فرماندار شهرری، نقوی حسینی نماینده مجلس ،مسئولان قضایی و انتظامی حضور داشتند.

رییس کل  دادگستری استان تهران در این مراسم گفت: خدمت به مردم ایران اسلامی  افتخار مسئولان قضایی است که هرچه به آنها خدمت کنیم، شایستگی خدمت را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین اسماعیلی  افزود : قضاوت در هرجامعه ای بسیار سخت است و باید قاضی برای کشف حقیقت و برای رسیدن به واقعیت و برای اجرای عدالت تلاش های گسترده ای انجام بدهد.

وی افزود: اینگونه نیست که فقط به عدالت اجرا شود و قبلا از آن باید  با تلاش‌ها زیادی به  حقیقت برسیم که در این راه  موانع فراوانی در پیش روی قاضی است.

رییس کل  دادگستری استان تهران گفت: برای برخی پرونده ها افراد زیادی تماسم می گیرند و سعی می کنند قاضی را تحت فشار قرار بدهند و البته توصیه ما اینست که که قاضی اصلا به این موارد توجه نمی کند .

وی با اشاره به اینکه مردم از دستگاه قضایی بابت برخورد با فساد تشکر می کنند، تصریح کرد:  این مردم قدرشناس زبان تشکر و قدردانی دارند  که  همواره به ما می گویند نسبت به مفسدین اقتصادی  خوب رفتار کردید اما انتظار و توقع آنها هم اینست که  به همین جا بسنده نشود.

 اسماعیلی تاکید کرد: مفسدین اقتصادی  در عرصه‌های مختلف  در حال اجحاف کردن در حق مردم ظلم و ستم هستند که تعدادی زیادی از انها  دستگیر شدند  و آنها هم بایستی به سزای اعمالشان برسند مدیر کل دادگستری  استان تهران  افزود:  امروز در حوزه های بانکی ، حوزه های خودرویی، حوزه های پولی و در حوزه های مختلف  و حتی از متهمین وارد کنندگان و کسانی که در حوزه خودرو  نقش داشتند امروز در دادسرا پرونده تشکیل شده است .

 وی افزود: حتی کسانی که  تسهیل کننده این تخلفات  در وزارت صنعت و معدن و در  بانک مرکزی  بودند  تحت تعقیب دستگاه قضایی هستند و پرونده‌های تعدادی از آنها مهیای ارسال به دادگاه شده و مردم ما شاهد این خواهند بود که ما در مقام اجرای قانون با هیچکس تعارف نداریم و انشاءالله با صلابت و اقتدار خواهیم توانست به یاری این مردم  امنیت و آسایش را به جامعه برگردانیم

در این مراسم عبدالله شمس به عنوان دادستان جدید ورامین معرفی و ابوالقاسم مرادطلب به عنوان رییس دادگستری شهرستان ورامین معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران بانک مرکزی تودیع و معارفه شهرداری مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور به همراه هیأت عالی قضایی نیز در روز نخست از سفر به  استان هرمزگان به صورت سرزده از شعب مختلف دادگاه های تجدیدنظر و دادسرای شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

وی در دیدار چهره به چهره و گفت و گوی صمیمانه با برخی از قضات و کارکنان علاوه بر شنیدن درخواست های آنان، به بررسی تعدادی از پرونده های شعب از نظر نوع و نحوه رسیدگی و مواردی از این قبیل نیز پرداخت و اظهار کرد: همچنین از رسیدگی سریع‌ همراه با دقت به پرونده‌ ها نبایدغافل شد.

این مقام عالی رتبه قضایی در توصیه به کارکنان قضایی و اداری این مجموعه ها عنوان کرد: محور قرار دادن سند تحول قضایی برای پیشبرد امور و انجام وظایف محوله در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم امری ضروری است.
 

حجت الاسلام موحدی آزاد با بیان اینکه سند تحول قضایی ریل گذاری اصولی برای تعامل و ارایه خدمت بهتر به مردم است، تصریح کرد: انتظار می رود تمامی فعالان حوزه قضایی از راهکارهای بنیادین و جامع این سند در برنامه ریزی های خود برای جلب رضایت مردمی بهره بگیرند.

 دادستان کل کشور همچنین در سفر به میناب افزود: قضات ما از تمام ظرفیت های قانونی برای اعطای نهادهای ارفاقی به زندانیان در راستای کاهش جمعیت زندان و رفتن به سمت کاهش آسیب های اجتماعی بهره می گیرند، با این وجود در مواجه با مجرمان مرتبط با جرایم خشن به ویژه  قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ که زندگی مردم را به آتش اعتیاد می سوزانند هیچ گونه ترحمی نداشته و نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری