Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از نیاز 200 میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه‌ای استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «فرشته طهماسبی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون 14 پروژه‌ی نیمه‌تمام کتابخانه در استان داریم که از 10 تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ادامه داد: به استثنای ازنا مابقی شهرستان‌ها پروژه نیمه تمام دارند و در بروجرد دو پروژه با پیشرفت فیزیکی بالا در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طهماسبی یادآور شد: تاکنون نزدیک به 14 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده و برای تکمیل به 20 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: زمان‌بر بودن برخی از این پروژه‌ها باعث ناراحتی شهروندان شده، چون کتابخانه‌ها تابلوی شهرهای ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: مایلیم کتابخانه‌های ما به حدی زیبا باشند که علاوه‌بر استفاده دوست‌داران کتاب از آن، نمای خوبی نیز به شهرها بدهد.

طهماسبی به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های متنوعی را در همه شهرستان‌ها برای این هفته تدارک دیده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کتابخانه منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامل کردن یک راه نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۲۱ اردیبهشت، با برگزار شدن مرحله دوم انتخابات، تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی روشن می‌شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است