Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران -ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی قراردارد تاکید کرد: امروز تمامی مردم و مسئولان همچون دهه 60 و دوران دفاع مقدس باید در مقابله با دشمن آرایش جنگی به خود بگیرند.

به گزارش ایرنا سید حسین نقوی حسینی روز پنجشنبه در آئین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان ورامین افزود: مسئولان در هر پست و مقام، باید در کنار کارهایی که انجام می دهند به فکر این جنگ نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم ورمین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط جنگی، ساعت 9 صبح سر کار آمدن و 12 به منزل بازگشتن نمی تواند کشور را به سرمنزل مقصود برساند.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام با تفکرات مختلف قومیتی، مذهبی، نظامی و تشکیلاتی تا پای مرزهای ایران اسلامی آمده اند و در این شرایط کوچکترین خطا از افراد قابل قبول نیست.
نقوی حسینی با بیان اینکه دشمنی استکبار علیه ملت ایران تمامی ندارد اظهارداشت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با رصد دقیق خود روزانه یکصد توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کشف می کنند و در این شرایط بی توجهی و بیان مطالب تفرقه انگیز جز لطمه زدن به نظام فایده دیگری در پی ندارد.
وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی در مواجهه با دشمن گفت: امروز همه وظیفه دارند در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی با حفظ وحدت از اقدامات تفرقه آمیز بپرهیزند و نقدی نیز اگر وجود دارد در جایگاه خود و به خاطر اصلاح امور ارائه دهند.
به گزارش ایرنا در این مراسم ابوالقاسم مرادطلب به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان ورامین معرفی و از تلاش های عبادالله میرزایی تجلیل شد.
مراد طلب پیش از این دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین بود.
شهرستان ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تحريم جنگ اقتصادي ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است

فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فرزاد موتمن، کارگردان سینما با انتشار یک پُست در اینستاگرام به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه واکنش نشان داد و نوشت: در تمام هفتاد و شش سالی که از تشکیل حکومت صهیونیستی و اشغال سرزمین‌های فلسطین می‌گذرد، چنین چیزی سابقه نداشته است. جنبشی گسترده در اعتراض به جنایات جنگی اسرائیل و قتل عام مردم غزه که طی شش ماه اخیر سی و چهار هزار کشته بجا گذاشته، دانشگاه‌های آمریکا را فرا گرفته است.

میزان جنایات جنگی اسرائیل اینبار به‌حدی بود که وجدان افکار عمومی را جریحه دار کرد و شاید وتو شدن طرح تشکیل کشور فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا هم به گسترده‌تر شدن اعتراضات منجر شده باشد. امروز، حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است و فلسطینی‌ها احساس می‌کنند که تنها نیستند.

دیگر خبرها

  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است