Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - فرماندار سمنان گفت: زمان بندی پرواز های مستمر از فرودگاه مرکز استان بعد از رفع نواقص احتمالی به زودی اعلام می شود.

سید عباس دانایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز اولین پرواز از فرودگاه سمنان به سمت مشهد مقدس با تلاش و همکاری مردم استان، استاندار، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولان پرتلاش استان سمنان انجام شد و راه اندازی این فرودگاه تاثیر بسیار قابل توجهی در توسعه اقتصادی در این منطقه از کشور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: با انجام این پرواز و برگشت زائران از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سمت فرودگاه سمنان تمامی نواقص احتمالی در انجام پروازهای مستمر شناسایی و در آینده نزدیک برطرف می شود.
دانایی ادامه داد: اعلام زمان دقیق پروازهای مستمر از فرودگاه سمنان به رفع دقیق نواقص احتمالی بستگی دارد.
فرماندارسمنان گفت: انجام پرواز از سمنان به نقاط مختلف کشور به میزان مسافر و همدلی سازمان های مردم نهاد در بخش گردشگری و همکاری مستمر دستگاه های اجرایی وابسته است.
به گزارش ایرنا، پرواز سمنان - مشهد ساعت 10 صبح امروز پنجشنبه از فرودگاه مرکز استان سمنان انجام شد و مسافران این پرواز روز شنبه 26 آبان از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سمت فرودگاه سمنان باز می گردند.
فرودگاه مرکز استان سمنان در 10 کیلومتری جاده سمنان - مشهد واقع شده است و سابقه تاسیس آن به سال 1355 بر می گردد.
7339/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد پرواز هواپيما فرودگاه سمنان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد