Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@21:05:51 GMT

توان بازندگي ايران را از زبان ديگران بشنويد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۴۱۲۲

توان بازندگي ايران را از زبان ديگران بشنويد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با بيان اينکه توان بازدارندگي ايران را بايد از زبان ديگران شنيد، اظهار داشت: همين که ترامپ درباره قدرت ايران حرف مي‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌هاي منطقه مي‌کشد، بدانيد ايران قدرتمند است.

به گزارش ايرنا از سپاه نيوز، سردار سرتيپ پاسدار اميرعلي حاجي زاده روز پنجشنبه در مراسم هفتمين سالگرد شهادت شهيد طهراني مقدم و يادواره شهداي هوافضاي سپاه در جمع خبرنگاران، با تاکيد بر اينکه اگر الگو، شيوه و روش شهيد طهراني مقدم و شهدا را در هر کاري به کار ببريم، کارهايمان برکت پيدا مي کند، گفت: اگر هر حرکتي با الگوي شهدا پيش رود و به شيوه آن عزيزان برگرديم، در همه امور موفق خواهيم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهيد طهراني مقدم در تبعيت کامل از ولي امر مسلمين جهان و فرمانده معظم کل قوا بود.
وي با اشاره به پيروزي هاي مقاومت در غزه و فلسطين تصريح کرد: مردم غزه در محاصره کامل قدرتي را خلق کردند که طي 48 ساعت رژيم صهيونيستي دست به دامن کشورهاي ديگر شد تا بتواند آتش‌بس را برقرار کند و با اين کار يعني شکست را رسما پذيرفت.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه بيان کرد: فلسطيني‌ها در اين 48 ساعت و در محاصره کامل کاري کردند که رژيم صهيونيستي دست‌هايش را بالا گرفت و از اين اتفاق مي‌توانيد به قدرت ايران پي ببريد.
سردار حاجي زاده يادآور شد: سعودي‌ها سومين بودجه جهان را بعد از آمريکا و چين در اختيار دارند ولي ترامپ مي‌گويد که اگر دست‌مان را از پشت شما برداريم، شما طي سه هفته از بين مي‌رويد.
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه ادامه داد: اينکه از فاصله 570 کيلومتري دشمنان و تروريست‌ها را در يک ساختمان از بين مي‌بريم، قدرت بازدارندگي بسيار زياد ايران اسلامي را نشان مي‌دهد.
سيام*7445*3061*1834
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»

ایسنا/ایلام همزمان با انتشار خبر تفحص پیکر مطهر شهید محمدشفیع فیضی‌زاده، فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) دلنوشته‌ خود خطاب به شهید را منتشر کرد.

«محمدتقی قاسمی» در این دلنوشته آورده است: رجعت مردی از تبار مجاهدان، مردی از نسل یوسف که غربت و تنهای را برای آیندگان در شبی طوفانی و نبردی غریبانه و عاشورایی در سرزمینی غریب در میان آتش و خون در آن روزهای تشخیص مرد از نا مرد در مدت زمانی طولانی چهل و یک سال به یاد گار گذاشت تا هجران و غریبی یوسف  هرگز فراموش نشود.

«محمدشفیع فیضی‌زاده» کی تو را می شناسد آیا نسل امروز شما را می شناسند؟ می‌دانند که نبردهای شما در آن روزگار غربت و تنهایی در دل خاک دشمن، چه وحشتی در اردوگاه ارتش متجاوز بعث عراق ایجاد کرد، مانده‌ام ای سرو قامت شکسته‌ام کدام حماسه شما را بنگارم، قلم عاجز و زبانم ناتوان از «میمک» یا «دشت هلاله» و «شور شرین» و «چنگوله» و «مهران» و نبردهای چریکی در عمق خاک عراق را بگویم یا شناسایی‌های در دل شب برای نیروی شجاع اطلاعات و عملیات لشکر امیرالمومنین (ع) را.

 چه زیبا و عاشقانه و عارفانه و شجاعانه به استقبال خطر می‌رفتی. به یاد دارم و هرگز فراموش نخواهم کرد آن روزگار تلخ و شیرین را در هنگامه نبرد و خطر را ای هم سنگرم کدام عملیات و نبرد ذکر کنم.

عبور از خطوط دفاعی ارتش متجاوز بعث عراق در تاریکی شب در میان مین‌های گسترده و کمین کرده در عقبه دشمن، بارها بین مرگ و زندگی قرار گرفتی تا خطر را از کشور و انقلاب دفع و رفع شود که امنیت ملی تأمین شود آری ای هم قطار دلاور سفر کرده‌ام سال‌ها به انتظارات نشستیم و گریستیم، دلم شکسته وقتی خبر رجعتت شنیدم.

به یاد شب عملیات والفجر ۳ در مرداد ماه سال ۱۳۶۲ در آن گرمای تابستان و عبور بچه‌های اطلاعات و عملیات  به عمق خاک عراق به منظور انهدام یگان‌های زرهی و مکانیزه ارتش متجاوز بعث عراق، قبل از آغاز عملیات رزمندگان خط‌شکن، امیدشان شما بودی، چهل و یک سال غریبی، چهل و یک سال صحرانشینی، چهل و یک سال انتظار.

رفتند یاران چابک سواران و دشمن شکاران    یاد همه شهیدان گرامی باد

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر