Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه بیش از 176 هزار نفر تسهیلات ازدواج از بانک ملی ایران دریافت کردند. 
به گزارش صدای ایران حمایت از جوانان و تسهیل امر ازدواج با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یکی از محوری ترین سیاست های این بانک است و در هفت ماه ابتدای سال جاری 176 هزار و 823 نفر با 27 هزار و 679 میلیارد و 287 میلیون ریال تسهیلات ازدواج بانک ملی ایران به خانه بخت رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس ابلاغ بانک مرکزی، تسهیلات ازدواج از ابتدای سال جاری 15 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با دوره بازپرداخت 60 ماهه و نرخ کارمزد چهار درصد است. سقف این تسهیلات در سال 96 مبلغ 10 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با مدت بازپرداخت 48 ماه، اقساط مساوی و نرخ کارمزد چهار درصد بود.
به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گیرد و متقاضیان به مدت دو سال (24 ماه) از تاریخ عقد، می توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند.
با توجه به اهمیت تسهیلات ازدواج، بانک ملی ایران سهم قابل توجهی از تسهیلات پرداختی قرض الحسنه خود در سال 97 را به این بخش اختصاص داده است.
این بانک در یک سال ابتدای فعالیت دولت دوازدهم نیز رویکرد حمایت از زوج های جوان را دنبال و از ابتدای مردادماه سال گذشته تا پایان خردادماه سال جاری تعداد 214 هزار و 688 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش 25 هزار و 381 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
همچنین بانک ملی ایران در طرح ضربتی ازدواج سال گذشته هم بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج را کسب کرد و از این رو مورد تقدیر بانک مرکزی قرار گرفت.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند

آفتاب‌‌نیوز :

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نشان میدهد حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی در سال جاری لحاظ گردیده است.

این رقم برای وام ازدواج، ودیعه مسکن، ناباروی و موارد دیگری از این دست است. سال قبل نیز برای این قسمت ۲۰۰ هزار میلیارد تومان لحاظ شده بود. براین اساس تسهیلات تکلیفی برای بانک‌ها افزایش نیافته است.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون تلفیق بودجه این رقم ۲۰۰ هزار میلیارد تومان با اصرار دولت مبنی بر عدم افزایش تسهیلات تکلیفی در راستای جلوگیری از افزایش پایه پولی و نقدینگی نسبت به سال ۱۴۰۲ ثبات مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن