Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی فیاض  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،افزود: با توجه به اتمام بازی های پاراآسیایی جاکارتا، مجموعا 25 نفر اعزامی به این مسابقات داشته ایم که 13 نفر از نابینایان و کم بینایان و 12 نفر جانبازان و معلولین و 7 نفر مربی و داور بوده اند.

وی در ادامه بیان داشت: 15.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد از مدال آوری در این مسابقات متعلق به استان اصفهان  و دست آورد ورزشکاران اصفهانی 21 مدال ارزشمند بوده است.

رییس هیئت ورزش نابینایان استان اصفهان اظهار داشت: تعداد ورزشکاران کل استان اصفهان 8 هزار نفر است که 450 نفر آن ها به طور فعال در حال فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان استان اصفهان حائز رتبه دوم کشوری است.

وی در ادامه افزود: علت این که هیئت ورزش اصفهان در جایگاه اول نیست میزبانی های پیاپی  این هیئت در مسابقات کشوری بوده است.

علی فیاض با بیان این که در تیم ملی پاورلیفتینگ اعزامی به مسابقات جهانی 4 ورزشکار اصفهانی به همراه یک مربی اصفهانی وجود دارد اظهار داشت: همگی این ورزشکاران مدال آوران طلایی ایران هستند.

وی درمورد نحوه ی شناسایی ورزشکاران در سطح استان گفت: استعدادیابی ورزشکاران با هماهنگی آموزش و پرورش استان زیر نظر مربیان ورزش مدارس صورت می گیرد.

رئیس هیئت ورزش نابینایان استان اصفهان گفت: از مجموع 14 رشته ورزشی در حوزه نابینایان و کم بینایان 10 رشته آن در استان اصفهان وجود دارد که 8 رشته ورزشی به صورت فعال پیگیره می شود. این رشته ها شامل گل بال، جودو، دومیدانی، شطرنج، پاورلیفتینگ، فوتبال 5 نفره است که 4 رشته برای خانم ها و 5 رشته متخص اقایان می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: هیئت ورزش استان درصدد است که رشته دوچرخه سواری را نیز به مجموعه رشته های فعال در استان اضافه کند که متاسفانه در حال حاضر زیر ساخت های مورد نیاز از جمله پیست دوچرخه سواری، دوچرخه های دونفر و نبود مسیر های مناسب دوچرخه سواری معلولین در سطح شهر مانع فعالیت ورزشکاران این رشته در استان اصفهان شده است.

 

انتهای پیام /س

وضعیت هیات ورزشی نابینایان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسابقات آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر «راسل کامهی»، پزشک ورزشی مراقبت‌های اولیه در مؤسسه ارتوپدی اسمیت تاون نیویورک، می‌گوید: «وزنه زدن، گروه‌های عضلانی بزرگ شما را فعال می‌کند و اگر به درستی انجام شود، می‌تواند کالری بیشتری نسبت به تمرینات کاردیو حالت ثابت بسوزاند.»

وی در ادامه می‌افزاید: «با این حال، وزنه زدن به تنهایی کلید کاهش وزن نیست. حداقل ۸۰ درصد کاهش وزن از طریق تغذیه انجام می‌شود.»

کامهی می‌گوید: «فردی که وزنه می‌زند تا توده عضلانی به دست آورد باید از رژیم غذایی پر پروتئین استفاده کند. هدف باید ۱ گرم پروتئین به ازای هر نیم کیلو از وزن بدن باشد.»

وی گفت: «افرادی که از قبل تناسب اندام دارند و سعی می‌کنند عضله به دست آورند، ممکن است وزن کم نکنند، اما افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند، وزن کم می‌کنند.»

بررسی اخیر نشان داد که تمرینات مقاومتی درصد چربی بدن، توده چربی بدن و چربی احشایی را در بزرگسالان سالم کاهش می‌دهد.

اما طبق گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، فعالیت بدنی منظم و تغذیه سالم هر دو برای کاهش وزن مهم هستند.

به گفته محققان، عضله سازی برای سوزاندن کالری بیشتر مهم است، زیرا عضله بیش از دو برابر چربی کالری می‌سوزاند. طبق گفته کلینیک مایو، در میان فواید بسیار وزنه زدن، این است که این ورزش باعث افزایش متابولیسم می‌شود.

همچنین به بهبود سطح تستوسترون در مردان کمک می‌کند و برای حفظ تراکم استخوان در زنان بسیار مهم است.

بر اساس مطالعه اخیر، وزنه برداری همچنین با کاهش قابل توجه احتمال مرگ زودهنگام افراد، به ویژه زمانی که با ورزش‌های هوازی همراه باشد، مرتبط است.

محققان توصیه می‌کنند که حداقل ۱۵۰ دقیقه ورزش هوازی در هفته به علاوه دو جلسه تمرین قدرتی داشته باشید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)