Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترینیداد و توباگو، به احترام مدافع توباگویی فقید استقلال تهران، با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

طرفداری- تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنج شنبه) در دیداری تدارکاتی از ساعت ۱۸ امروز (پنج شنبه) رو در روی تیم ترینیداد و توباگو قرار خواهد گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نوشته سایت «نیوز دی» ترینیداد و توباگو، فدراسیون فوتبال ایران موافقت کرده است که این دیدار دوستانه با یک دقیقه سکوت به یاد جی لوید ساموئل مدافع توباگویی استقلال آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق باشگاه‌های استقلال، استون ویلا، چارتون اتلتیک و وستهام روز ۲۵ اردیبهشت امسال در راه بازگشت از مدرسه فرزندش در کشور مادری خود تصادف کرد و پیش از رسیدن نیرو‌های امدادی جان خود را از دست داد. بر اساس اعلام این سایت هلیا سهیمی همسر ساموئل نیز مهمان ویژه این مسابقه دوستانه خواهد بود. او روز گذشته در هتل پارسیان حضور داشت و با اعضای تیم ترینیداد و توباگو دیدار کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس

توهین به شان زنان در هیچ جای دنیا کار مورد تاییدی نیست.

طرفداری | پیمان بابایی از زنان پرسپولیسی حمایت کرد.

یکی از لیدرهای سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • ترینیداد و توباگو هم کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا