Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@12:18:52 GMT

بار کج به منزل نمی رسد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۲۱۰

بار کج به منزل نمی رسد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۸ کیلوگرم تریاک خالص که به صورت آغشته به نمد بود کشف شد و بار کج به منزل نمی رسد.

سرداراصلانی، فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان از ارومیه، گفت: با کشفیات این چنینی باید به قاچاقچیان گفت که بار کج به منزل نمی رسد و از هر شیوه و روشی هم استفاده کنند باز پلیس موفق تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی بابیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی و شهرستان‌های تابعه اقدامات اطلاعاتی و برنامه‌ریزی خوبی را در کنترل محورهای مواصلاتی و شناسایی عناصر اصلی قاچاقچیان مواد مخدر را داشتند، افزود: با توجه به این اقدامات و برنامه ریزی های انجام گرفته توانستند در دو هفته گذشته پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدر را که در  سطح استان آذربایجان غربی فعالیت داشتند، شناسایی کنند.
 

اصلانی تصریح کرد: از این پنج باند شناسایی شده ۱۴۲  کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از هروئین، مرفین و تریاک کشف شده است.
 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: از این ۵ باند  ۲۲  نفر قاچاقچی اصلی دستگیر و ۱۱ وسیله نقلیه سبک که با آن کار انتقال و حمل و نقل مواد مخدر انجام میگرفت توقیف شده است.
 

اصلانی در مورد کشف اخیر موادمخدر خاطر نشان کرد: ماموران پلیس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی استان به خودرو مشکوک شده و هنگام بازرسی خودرو تعداد 15 تخته رومیزی در قالب پارچه توجه ماموران را به خود جلب کرده و ظن ماموران با توجه به نوع بویی که در ماشین به استشمام می رسید بیشتر شد و در بررسی‌های که  انجام دادند متوجه شدند که رومیزی دوخته شده به صورت کاردستی بوده و در داخل آن ها نمد استفاده شده است و قاچاقچیان تریاک را آب کرده و نمدها را به آن آغشته کرده اند تا در قالب خرید و فروش پارچه آنرا عرضه کنند که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
 

وی اذعان کرد: کشف ۲۴کیلوگرم مواد مخدرتریاک ازمیان وسایل مسافرتی یک نفر مسافر اتوبوس تهران -استانبول توسط عوامل انتظامی شهرستان خوی ودستگیری یک نفرمتهم نیز از دیگر اقدامات همکاران مبارزه با مواد مخدر است.
 

این مقام مسوول دستگیری سارق حرفه ای درشهر ارومیه توسط ماموران کلانتری ۱۹ ارومیه واعتراف سارق به ۶فقره سرقت محتویات خودرو و یک فقره سرقت خودرو وکشف مقداری اموال مسروقه در مخفیگاه سارق، دستگیری سارقان حرفه ای وکشف اموال مسروقه به ارزش ۲۵۰میلیون ریال و۴دستگاه موتور سیکلت ویک تن سیم کابل مفتولی الومینیومی سرقتی درشهرستان میاندواب باتلاش کارکنان انتظامی میاندواب و کشف ۳۰۰۰لیتر سوخت قاچاق درشهرستان نقده در بازرسی از محل دپوباتلاش کارکنان انتظامی نقده را نیز از دیگر اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد.
 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان تبریز ۲۰۱۸ اردبیل خوزستان پاییز خرم آباد شیراز آمریکا همایش مبارزه با قاچاق کالا مبارزه با مواد مخدر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر