Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منتخب تهران با اشاره به اینکه یکی از وظایف شورای شهر و شهرداری تهران این است که آلزایمر را از مردم بگیرند، گفت: حدود دو هفته پیش با اساتید آلمانی نشیتی داشتیم و طی آن یکی از اساتید گفت: مردمی که تاریخشان را فراموش کنتد آلزایمر می‌گیرند و یکی از وظایف ما توسعه علم تاریت است. همینجا نوید می‌دهم تولید چنین اسنادی را در تهران دنبال کنیم و حسن این کار به این است که تهران در سایر شهرستان‌ها هم الگو قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروز حناچی در مراسم رونمایی از کتاب طهران‌نگاری گفت: اگر پیامبر اکرم دل مردم را در کوتاه مدت تسخیر کرد به خاطر این پیام ایشان بود که من به خاطر مکارم اخلاق مبعوث شدم.   شهردار منتخب تهران با اشاره به اینکه امروز روز کتاب و کتابخوانی است، بیان کرد: ارج و قرب همه فعالان این حوزه باید حفظ شود.   وی افزود: من خود را مصداق تعاریفی که در این مراسم گفته شد، نمی‌دانم. حضرت امیر(ع) می‌فرمایند من خودم را خوب می‌شناسم و خدای بزرگ هم به تمامی بندگانش واقف است.   معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به کتاب طهران‌نگاری گفت: جلدی که امروز رونمایی شد مربوط به دوره‌های ناصری و مظفری در دوران قاجار است و جلد اول هم تمام نقشه‌های تهران قدیم را در خود حای داده است. ما این کار را ادامه می‌دهیم تا تمامی محققان بتوانند اسناد مورد نیاز خود را از چنین منابع معتبری استخراج کنند.   حناچی خاطرنشان کرد: من در دانشگاهی در لندن کتاب‌هایی را در مورد ایران دیدم که هیچیک را در کشورمان ندیده بودم.   وی افزود: جلد دوم کتاب طهران‌نگاری نتیجه ۵۸ سال مطبوعات رسمی کشور است. این کتاب مصور است و اطلاعاتی از روزنامه وقایع اتفاقیه، دولت، ایران، ایران سلطانی، شرف، شرافت و... در آن قید شده است.   شهردار منتخب تهران با اشاره به اینکه یکی از وظایف شورای شهر و شهرداری تهران این است که آلزایمر را از مردم بگیرند، گفت: حدود دو هفته پیش با اساتید آلمانی نشیتی داشتیم و طی آن یکی از اساتید گفت: مردمی که تاریخشان را فراموش کنتد آلزایمر می‌گیرند و یکی از وظایف ما توسعه علم تاریت است. همینجا نوید می‌دهم تولید چنین اسنادی را در تهران دنبال کنیم و حسن این کار به این است که تهران در سایر شهرستان‌ها هم الگو قرار می‌گیرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران طی سه سال گذشته کارهای ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف انجام داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید احمد علوی امروز در جریان دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اتفاق خوبی در ابتدای سال جاری برای حقوق کارکنان شهرداری تهران افتاد، اظهار کرد: وعده‌ای در خصوص پرداخت معوقات داده شده که امیدواریم این شیرینی را بیشتر کند. همچنین بسته تشویقی و مسکن برای کارکنان نیز وعده داده شده بود که امیدواریم این وعده‌ها عملیاتی شود.

مهدی عباسی؛ رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه جلسه امروز می‌توانست یک جلسه پرتنشی باشد، گفت: با خویشتنداری و حفظ حرمت و البته درایت آقای چمران، فضا به سمتی رفت که مسائل پیچیده در فضایی سازنده پیش برود.

وی افزود: با توجه به شخصیت و غالب ساختاری که آقای باقری معاون برنامه‌ریزی دارد درخواست می‌کنیم که مراقبت شود چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد چرا که چنین اتفاقاتی می‌تواند شرایط بدی را فراهم کند.

عباسی گفت: تقاضا دارم درباره حضور عضو شورای شهر تهران در منطقه 17، تحقیق بیشتری صورت بگیرد چرا که روایت‌ها بیشتر شبیه روایت آقای شربیانی است که از حضور وی در شهرداری منطقه ممانعت شده است، البته این مسائل نیاز به تحقیق بیشتری دارد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 454 روز به این دوره از عمر مدیریت شهری باقی مانده است، افزود: ما 21 نفر هستیم و در این مسیر می‌توانیم نقش ایفا کنیم، البته برخی‌ها از بیرون فکر می‌کنند که عده‌ای به ما می‌گوید که چه کسی را منصوب و چه کسی را عزل کنید در حالی که چنین موضوعاتی اصلا صحت ندارد.

عباسی در ادامه با اشاره به گلایه سروری از صحبت‌هایش در جلسه امروز گفت: اگر کسی این برداشت را از صحبت‌های من داشته که شهرداری هیچ کار مفیدی نداشته است عذرخواهی می‌کنم. مگر می‌شود در طول سه سال شهرداری کارنامه مفیدی نداشته باشد؟ شورای ششم کارنامه ارزنده و قابل دفاعی دارد و البته شهرداری نیز توانسته بخشی از این برنامه‌ها را اجرا کند و امیدواریم که کارها به گونه‌ای به سرانجام برسد که کارنامه‌ای در اختیار شورای هفتم قرار بدهیم.

حبیب کاشانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه بنده در 20 سال اخیر با مردم دیدار داشته‌ام گفت: عده‌ای می‌خواهند به آقای زاکانی محبت کنند اما صحبتی می‌کنند که نادرست است! تقاضای من این است که افراد به خود اجازه ندهند که مدافع این و‌ آن باشند.

وی گفت: اگر مراتب برای آقای شربیانی عضو شورای شهر تهران در روز گذشته رعایت نشده است بنده عذرخواهی می‌کنم.

پرویز سروری؛ نایب‌رئیس شورای شهر تهران نیز با اشاره به اینکه وقتی نماینده می‌شویم چه بخواهیم چه نخواهیم و چه کم سن و چه سن‌دار پدر مردم هستیم، گفت: بسیار مهم است بدانیم که هر کاری که انجام می‌دهیم به نفع مردم است یا به ضرر آنها. بنده قصد داشتم نکات جدی در مورد نطق پرمسئله آقای شربیانی مطرح کنم اما به دلیل خواسته‌های رئیس شورا از این مسئله منصرف شدم. اما به صورت خصوصی آنها را به آقای شربیانی عنوان خواهم کرد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دولت قبل در دوران اختلافات روسای سه قوه این مسئله را مطرح کردند که باید اختلافات را حل کنند. بنده مسائل را خصوصی مطرح می‌کنم و به دلیل احترام به رئیس شورا فعلا در این خصوص صحبت نخواهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا