Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- رییس شرکت گاز شیروان گفت: تیم کارشناسی مشترک از این اداره و آتش نشانی پس از بررسی به این نتیجه رسیدند که استفاده از بخاری بدون دودکش در سالن تالار، باعث انتشار گاز منوکسید کربن و مسمومیت میهمانان شده است.

جواد رمضانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسان باید نحوه گرمایش تالارها را چک کنند زیرا که نصب بخاری بدون لوله عواقب خطرناکی در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در برخی از مکان ها شاهد نصب بخاری بدون دودکش هستیم افزود: در بیمارستان شیروان هم این مورد مشاهده شده که باید حتما توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.
رییس شرکت گاز شیروان گفت: شهروندان باید دودکش خروجی از بخاری را بررسی کنند تا گرم باشد؛ سرد بودن لوله بخاری نشانه ای بر داخل شدن گازهای سمی به داخل محوطه مسکونی است.
رمضانی افزود: همچنین دودکش ها باید دارای کلاهک ایمنی باشد تا برف و اشیای مسیر این دودکش ها را مسدود نکنند ضمن اینکه دودکش باید تا یک متر از سطح بام بالاتر باشد.
35 نفر از میهمانان یکی از تالارهای پذیرایی شیروان چهارشنبه شب با علائمی همچون تب، سرگیجه و حالت تهوع به بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان مراجعه کردند که پس از مداوا مرخص شدند.
7186/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسموميت منوكسيد كربن شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • (تصاویر) حجاب میهمانان خارجی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند