Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@03:28:29 GMT

دختر جوانی که راز 4 مرد را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۹۴۵

دختر جوانی که راز 4 مرد را فاش کرد

اعضای باند زورگیران خشن برای گمراه کردن پلیس از یک دختر برای خرید موتور سیکلت کمک خواستند اما جا ماندن پلاک موتور در محل سرقت دست آنها را رو کرد.

به گزارش صدای ایران از رکنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: در پی طرح شکایت با موضوع زورگیری در کلانتری 190 مجیدیه ، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از طعمه های زوگیران پس از حضور در پایگاه 4 پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "به صورت پیاده در حال تردد در خیابان رسالت - خیابان کرمان جنوبی بودم که 2 نفر سوار بر موتورسیکلت به سمتم حمله ور شدند ؛ یکی از آنها مرا با قمه مجروح و ضمن سرقت گوشی موبایلم سریعا متواری شدند که در این حین پلاک موتور آنها در محل جای ماند " .

کارآگاهان پایگاه 4 پلیس آگاهی با شناسایی آخرین مالک موتورسیکلت به تحقیق از این شخص پرداختند ؛ مالک موتورسیکلت در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان کرد که دارای مغازه موتورفروشی است و موتورسیکلت را به صورت قولنامه ای به یک خانم جوان فروخته است .

با شناسایی خریدار موتورسیکلت به نام لیلا ، کارآگاهان به محل سکونت این خانم جوان در شرق تهران مراجعه و به تحقیق از وی پرداختند ؛ این خانم جوان به نام لیلا 20 ساله در اظهارات اولیه منکر هرگونه خرید موتورسیکلت شد اما در ادامه ی تحقیقات و با ارائه مستندات از سوی کارآگاهان و نهایتا مواجه حضوری با فروشنده موتورسیکلت اعتراف کرد که موتورسیکلت خریداری شده در اختیار پسر جوانی به نام رحمان 22 ساله است که از حدوده چند ماه پیش با او آشنا شده است .

لیلا در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : از حدود چند ماه پیش و از طریق شبکه مجازی اینستاگرام با رحمان آشنا شدم ؛ ابتدا تماس ما از طریق فضای مجازی بود اما پس از مدت کوتاهی و به پیشنهاد و اصرار رحمان با یکدیگر ملاقات کرده و از آن زمان به بعد آشنایی و دوستی مان بیشتر و بیشتر شد تا اینکه یک روز رحمان با پرداخت مقداری پول از من خواست تا برایش یک موتورسیکلت بخرم و من نیز بواسطه ی علاقه ای که به رحمان پیدا کردم ، موتور را خریداری کرده و در اختیار او قرار دادم اما اطلاعی از انجام سرقت توسط رحمان ندارم .

با شناسایی محل سکونت رحمان در منطقه حکیمیه تهران ، کارآگاهان پایگاه 4 پلیس آگاهی اقدام به دستگیری او کردند ؛ رحمان در اظهاراتش مدعی شد که روز 5 مهرماه سال جاری همان روز سرقت، پلاک موتورسیکلتش مفقود شده اما در ادامه ضمن اعتراف صریح به کتمان حقیقت بیان داشت که شب سرقت موتور سیکلتش را برای انجام سرقت در اختیار 3 تن از دوستانش به نام های سینا ، صالح و مراد قرار داده است .

با شناسایی محل سکونت سینا در محله دولت آباد ، کارآگاهان پایگاه 4 پلیس آگاهی برای دستگیری وی اقدام کرده اما او با اطلاع از حضور کاراگاهان اقدام به فرار Escape از طبقه 5 ساختمان می کند که نهایتا دستگیر می شود . در ادامه با شناسایی مخفیگاه دو متهم دیگر پرونده و در یک عملیات ضربتی آنها نیز دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری با اعلام این خبر گفت : "در تحقیقات صورت گرفته ، متهمان پرونده ضمن اعتراف صریح به سرقت از شاکی پرونده ، به بیش از 100 فقره سرقت دیگر با همین شیوه و شگرد اعتراف کردند که تاکنون تعدادی از شکات شناسایی و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی دعوت و متهمان اصلی پرونده را مورد شناسایی قرار دادند و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان کماکان در دستور کار قرار دارد " .



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: زور گیر دختر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو