Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@21:22:40 GMT

عمليات اجرايي راه آهن جيرفت - بم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۵۹۸۳

عمليات اجرايي راه آهن جيرفت - بم آغاز شد

خبرگزاري آريا - جيرفت - ايرنا - عمليات اجرايي طرح احداث راه آهن جيرفت - بم بطول 27 کيلومتر با حضور وزير راه و شهرسازي، استاندار کرمان، نمايندگان مجلس و جمعي از مسئولان کشوري و استاني در جنوب استان کرمان آغاز شد.

به گزارش ايرنا، عمليات اجرايي طرح احداث راه آهن بم - جيرفت ظهر امروز (پنجشنبه) از طريق ايستگاه روستاي دهبکري در مسيري به طول 27 کيلومتر، آغاز شد، اين خط آهن با 6 ايستگاه به شبکه ريلي کشور متصل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزير راه و شهرسازي در اين آئين گفت: شيب و فراز در راه آهن، نکته بسيار مهمي است و طول مجموع اين محور با شيب 25 در هزار بوده و اين بهينه ترين شيب ممکن است.
خيرالله خادمي افزود: قطعه اول اين مسير، 27 کيلومتر از جيرفت تا درب بهشت (ساردوئيه) يک ميليون و 100 هزار متر خاکبرداري نياز دارد.
وي افزود: تمام اين محور، داراي 6 ايستگاه است که به سه راهي دهبکري منتهي مي شود و براي احداث قطعه اول آن، 45 ميليارد تومان با پيمانکار قرارداد منعقد شده است.
محمد اسلامي وزير راه و شهرسازي صبح امروز به منظور آغاز عمليات اجرايي خط ريلي شهرستان جيرفت و افتتاح چند طرح عمراني وارد جنوب کرمان شد و در ادامه سفر خود به استان کرمان، در آيين افتتاح باند دوم فرودگاه بين المللي آيت الله هاشمي رفسنجاني کرمان شرکت خواهد کرد.
7450/7429/ 5054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس یزد در شهرستان طبس آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محمد فرخی رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:  عملیات روکش آسفالت محور طبس یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

وی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده  و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی اظهار کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد