Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر همدان خبر داد: شورای شهر همدان، هشتم و نهم آذرماه میزبان شصت‌و‌دومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها و شهرداران کلانشهرها خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، کامران گردان ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اجلاس رؤسای شوراها و شهرداران کشور در همدان خبر داد و اظهار کرد: این اجلاس هشتم و نهم آذرماه در همدان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهداف برگزاری این اجلاس اشاره کرد و گفت: این اجلاس ملی یک روزه با هدف بررسی مشکلات و موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار برگزار می‌شود.

رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: میهمان این اجلاس در چهار گروه شامل رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و شهرهای مراکز استان‌ها، هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها، نمایندگان شورای شهرهای مراکز استان‌ها در شورای عالی استان‌ها و شهرداران کلان شهرها حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این اجلاس با برگزاری کمیسیون‌های عمران و شهرسازی، حمل و نقل و خدمات شهری، حقوقی و اقتصادی و کمیسیون فرهنگی و شهر هوشمند همراه خواهد بود، افزود: محسن هاشمی، رئیس مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌های کشور و رئیس شورای شهر تهران و الویری رئیس شورای عالی استان‌ها و روسای شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها از شرکت‌کنندگان مهم در این اجلاس هستند.

گردان با بیان انکه این اجلاس در هتل باباطاهر همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این اجلاس فرصتی برای معرفی شهر همدان است.

وی در پایان یادآور شد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از این موقعیت استراتژیک، حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم تا بتوانیم با هم‌اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب در راستای حل مشکلات شوراها و شهرداری‌ها کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس