Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - معاون فرماندار مراغه گفت: مشارکت و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان موجب پیشرفت و توسعه ورزش شده است.

به گزارش ایرنا، جواد محمودی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی المپیاد کشوری نخبگان سپک تاکرا که به میزبانی مراغه برگزار خواهد شد، گفت: ارتباط میان دستگاه های اجرایی و تعامل با دستگاه ورزش موجب رسیدن ورزش شهرستان به جایگاه مطلوبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین دغدغه های مسئولان، مسائل اجتماعی و فرهنگی است گفت: پویایی جامعه ورزشی می تواند بسیاری از این دغدغه ها را کاهش دهد و این امر نیازمند فرهنگ سازی های لازم و همدلی مجموعه شهرستان در این بخش است.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در این جلسه گفت: المپیاد کشوری نخبگان سپک تاکرا به میزبانی این شهرستان در روزهای سی ام آبان تا چهارم آذرماه سالجاری برگزار می شود.
مهدی نوایی افزود: این رقابت ها برای نخستین بار است که به میزبانی مراغه برگزار می شود و امیدواریم به بهترین نحو میزبان این مسابقات باشیم.
وی گفت: رشته سپک تاکرا به رغم نوپا بودن در این شهرستان، رشد چشمگیری داشته و اکنون یکی از اولویت های ورزش مراغه است.
رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: هم اکنون تیم سپک تاکرای آذربایجان شرقی با توجه به بازیکنان جوان خود از پتانسیل و استعداد بالایی برای حضور در رقابت های ملی و بین المللی برخوردار بوده و در رده جوانان نیز توانسته به مقام های برتر کشوری در این رشته دست یابد.
هوشنگ سروش گفت: حضور غلامرضا عبدی به عنوان سرپرست تیم های ملی پایه و همچنین یکی از داوران بین المللی سپک تاکرا که قضاوت در فینال مسابقات جهانی این رشته را در کارنامه دارد، نوید بخش روزهای طلایی برای ورزش سپک تاکرا در سطح استان است.
وی اضافه کرد: سپک تاکرا از رشته های افتخار آمیز هیات انجمن های ورزشی استان محسوب می شود که امید است میزبان شایسته ای برای المپیاد کشوری نخبگان سپک تاکرا در مراغه باشیم.
رئیس کمیته سپک تاکرا آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: پخش زنده و اطلاع رسانی این مسابقات در رسانه های ملی و خبرگزاری ها می تواند در معرفی این رشته جذاب در جامعه وهمچنین ایجاد روحیه برای ورزشکاران نوجوان این رشته موثر واقع شود.
غلامرضا عبدی گفت: میزبانی از اردوهای مختلف تیم ملی، برگزاری مسابقات کشوری، استانی و شمالغرب در مراغه و همچنین وجود استعدادها و پتانسل های بالا در این رشته، این شهرستان را به عنوان یکی از شهرهای مستعد رشته سپک تاکرا در کشور تبدیل کرده است.
وی اضافه کرد: به زودی شاهد توسعه این رشته در سایر شهرستان ها و تشکیل تیم های مختلف باشگاهی در این زمینه خواهیم بود.
سپک تاکرا یکی از رشته های زیرمجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی کشور است، این رشته ورزشی شبیه والیبال بوده اما به جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می شود.
این بازی از ورزش های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است.
6 هزار و 200 ورزشکار سازمان یافته در قالب 88 هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سپك تاكرا المپياد كشوري مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

محمود ایرانمنش با اشاره به برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با مدیران و نیرو‌های مربوط گفت: تمام نیرو‌های خدمات‌شهری در مناطق مختلف شهر کرمان، در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین ماشین‌آلات و ادوات موردنیاز برای مقابله با بروز هرگونه مشکل در هنگام بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی و تمام محدوده‌هایی که احتمالا دچار آبگرفتگی می‌شود، پاک‌سازی و ساماندهی شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مسدودشدن مسیر روان‌آب‌ها خبر داد و گفت: همچنین در کنار این اقدامات، هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های خارج از شهرداری و همراهی و همکاری مطلوب با تمام واحد‌های ستادی و اجرایی مشترک در مواجه با بارش‌های پیش رو و مجهزشدن مناطق به تجهیزات، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله‌ها در معابر و کانال‌ها، برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و نیز تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در زمان بارندگی‌های آینده با مرکز ارتباط مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری