Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@11:54:32 GMT

طراحی پهپاد شناسایی همانند جغد، توسط روسیه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۹۶۵

طراحی پهپاد شناسایی همانند جغد، توسط روسیه

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، صاموئل بندت کارشناس مرکز تحلیل آمریکایی « С4ISRNET» آینده استفاده از پهپاد طراحی شده توسط کشور روسیه که به شکل جغد است را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

این کارشناس گفت نام گذاری این پهپاد تصادفی نبوده است زیرا شکل آن کاملاً شبیه پرنده ای است که در آسمان پرواز می کند.

بندت با اشاره به اینکه با ظهور پهپاد های شناسایی پیشرفته کوچک تجهیزات مربوط به کشف و انهدام آن نیز تولید شده افزود: در همین راستا مهندسان به دنبال راه های جدیدی برای افزایش اثر گذاری تجهیزات شناسایی هستند و روسیه در این زمینه به راه های تاثیر گذاری دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهپاد «جغد» در بخش اروپایی روسیه مورد استفاده قرار می گیرد که در آسمان این منطقه جغد و دیگر پرنده های بزرگ که در خشکی زندگی می کنند زیاد به چشم می خورد. ابتکار جدید روس ها شبیه سازی ماهرانه ای از شکل و نحوه پرواز جغد است که طبیعت این منطقه آن را از کشف شدن حفاظت می کند و طراحی یک وسیله که دارای حسگرهای مختلف بوده و از موتورهای الکتریکی بهره مند از نیروی خورشیدی برای مهندسان کار پیچیده ای نیست.

معمولاً پرندگان کوچک قربانی پرندگان بزرگتر می شوند که این مساله جغد را تهدید نمی کند.

لازم به ذکر است پهپاد های کوچک در صورت شناسایی شدن به راحتی منهدم می شوند اما در چنین حالتی کشف آن سخت است زیرا نمی توان به راحتی تفاوت آن با پرندگان واقعی را تشخیص داد.

انتهای پیام/

184 / 279 پهپاد روسیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پهپاد روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد

تیم فوتبال پورتو بامداد امروز در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با 3 گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه 1+45 را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد 4 ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تانک ضد پهپاد در جنگ اوکراین
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک