Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد مهدی تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سیدرضا صالحی امیری با تقدیر از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال و موفقیت‌های ارزشمند آن اظهار داشت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می‌دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با تأکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم. 

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور تصریح کرد: بر اساس این قانون، تاج می‌تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند. انصافا تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می‌داند. خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت ایشان انجام شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس کمیته ملی المپیک فدراسیون فوتبال قانون منع بکارگیری بازنشستگان مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها