Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - وزیر فرهنگ و ورزش قطر وعده داد که میزبانی بهتر از روسیه در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال خواهند داشت. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، صلاح بن غانم العلی گفت: فکر می‌کنم روسیه یکی از بهترین برگزارکنندگان تاریخ جام جهانی فوتبال در سال 2018 میلادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه در سالیان طولانی رقابت‌های بین‌المللی ورزشی را سازماندهی کرده اما در میزبانی جام جهانی 2018 فوتبال فراتر از انتظارها نشان داد.

وزیر فرهنگ و ورزش قطر سپس وعده داد که کشورش سخت تلاش می‌کند تا در سال 2022 میلادی میزبانی بهتری از روسیه برای جام جهانی فوتبال باشد.

وی در این رابطه اظهار داشت: روسیه در جام جهانی 2018 فوتبال استاندارهای بسیار بالایی را فراهم کرد و این برای ما در جام جهانی 2022 یک چالش حقیقی است. باید بهتر از روسیه کار کنیم و این سخت است. با این حال معتقدم تجارب روسیه برای ما بسیار سودمند خواهد بود و باید سخت کار کنیم تا بتوانیم جام جهانی 2022 را در سطح روسیه با بهتر از آن برگزار کنیم. به طور دقیق ما می‌خواهیم میزبانی بهتری از روسیه را ارائه دهیم.

صلاح بن غانم العلی در خاتمه با قدردانی از روس‌ها گفت: می‌خواهم با استفاده از این فرصت از سازمان‌دهندگان جام جهانی 2018 روسیه قدردانی کنم. آنها آغوش و قلب خود را به روی ما گشودند و خیلی چیزها از آنها درباره سازماندهی جام جهانی فوتبال یاد گرفتیم. ارتباط خوبی با طرف روسی داریم زیرا کارهایی که آنها در جام جهانی 2018 ارائه دادند عالی بود. وعده می‌دهیم جام جهانی بهتری در سال 2022 شاهد خواهید بود.

قطر مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی 2022 را رد کرد

 

انتهای پیام/

R7858/P1015135/S27,3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • فارن افرز: چرا قدرت بزرگ‌تر همیشه در ژئوپلیتیک بهتر عمل نمی‌کند؟
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)