Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: حال تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که در استان گلستان دچار سانحه شده است،‌وخیم گزارش شد.

خودروی حامل شریعتمداری وزیر کار در استان گلستان دچار سانحه رانندگی شد.

در این سانحه که تقی نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی و تاج‌الدینی معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی هم حضور داشتند، دچار جراحت شدید شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال نوربخش و معاون وی که به مرکز درمانی منتقل شده و در اتاق عمل هستند، وخیم گزارش شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! دردناکترین مرگ /مرد ارومیه ای اسید خورد تا بمیرد! زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس تجاوز رئیس شرکت بازرگانی به کارمند 19 ساله اش +عکس تجاوز به دختر 3 ساله توسط مرد شلخته! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + فیلم دستگیری وکیل و دادستان متجاوز به کودکان+عکس فیلم لحظه خودکشی دختر دانش آموز دبیرستانی در ساری

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان گلستان سانحه حوادث گلستان سانحه رانندگی وزیر جراحت اخبار گلستان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی عکس ایران دختر فیلم تهران اعدام تجاوز ماه دستگیر ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: تولید آب شرب در این جزیره توسط دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن است که هزینه‌های میلیاردی به دنبال دارد. - اخبار استانها -

شهرام داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در حال حاضر برای تولید هر مترمکعب آب در جزیره قشم باید 25 هزار تومان پرداخت کرد که 17 هزار تومان آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط تولید آب بسیار گران است و باید در مصرف آن صرفه‌جویی کرد، تصریح کرد: برای تامین آب شرب جزیره، سازمان منطقه آزاد قشم رقمی در حدود 224 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به طرحهای آبرسانی اجرا شده در جهت افزایش تولید آب در قشم، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال میزان تولید آب در این منطقه از 23 به 27 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

داوری قدیمی بودن لوله‌های انتقال آب در برخی از مناطق قشم به ویژه در بافت قدیم را از جمله مشکلات حال حاضر آبرسانی در این جزیره عنوان کرد و گفت: نوسازی این خطوط انتقال از برنامه‌های مهم این شرکت است که امیدواریم بتوانیم در سالجاری بخش قابل توجهی از آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است
  • وزیر امنیت داخلی اسرائیلی تصادف کرد؛ وضعیت او وخیم است
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید