Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرکل امور مرزی وزارت کشور از جزئیات آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه خبر داد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آزادی پنج نفر از مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه گفت: ۵ نفر از سربازانی که در مرز میرجاوه ربوده شده بودند حدود سه روز پیش به مقامات دولتی پاکستان تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور ادامه داد: درصدد هستیم تا انشاالله باقی سربازان نیز به همین شکل آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان برگردند.

وی درباره سازوکار آزادی این مرزبانان گفت: در سطح دو دولت پیگیری‌های لازم انجام گرفت. وزیر کشور تعامل بسیار سازنده‌ای با دولت پاکستان داشت. همچنین آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به پاکستان سفر کرد و رایزنی‌های لازم را انجام داد.

حیدری ادامه داد: رایزنی‌ها در سطوح مقامات مختلف، وزارت کشور و وزارت خارجه هر دو طرف انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ربوده شدن این سربازان مبنای مشخصی نداشت. یک اقدامی بود که در داخل خاک پاکستان صورت گرفت که دولت این کشور در یک همکاری خوب با وزارت خارجه توانست پنج سرباز را آزاد کند.

وی در خاتمه گفت: همچنان در تلاش هستیم تا باقی سربازان نیز به همین شکل رهایی پیدا کنند و به کشور بازگردند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز رسانه قوه قضاییه، کاظم غریب‌آبادی روز پنجشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.
رییس قوه قضاییه در سی‌اُمین سفر استانی خود و در راس هیئت عالی قضایی، شامگاه چهارشنبه وارد بندرعباس شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب داده‌اند.

در جریان این سفر، رییس عدلیه در راستای صیانت از بیت‌المال و احیای‏ حقوق‏ عامه‏ از مجتمع بندری شهید رجایی به عنوان یکی از مراکز مهم تجاری ـ صنعتی کشور در استان هرمزگان بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند