Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۳۳۴۰ میلیارد ریال طرح اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات در اردبیل به بانک معرفی شده است. ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم رحیمی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: سه هزار و 340  میلیارد ریال طرح اشتغال روستایی برای دریافت تسهیلات در اردبیل به بانک معرفی شده است که تاکنون 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر پذیرش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی در اولویت قرار گرفته چرا که بازده طرح‌های مشاغل خانگی بسیار بهتر است و تلاش ما توسعه طرح‌های اشتغال‌زای زودبازده اولویت اساسی است که امیدواریم بتوانیم در بحث اشتغال روستایی نیز به شکل مناسب عمل کنیم که در تاکنون 324 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 15.8 درصد از طرح جزو طرح‌های توسعه‌ای هستند و 5.9 درصد نیز نیاز به سرمایه در گردش دارند و 78 درصد از طرح‌های معرفی شده طرح‌های جدیدی اعتبار 980 میلیارد ریال را شامل می‌شود که به صورت فازبندی پرداخت می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: عدم پرداخت تسهیلات بانکی مشکل اصلی واحدهای تولیدی است و به همین دلیل نیاز است در ارتباط با تاخیر در ارائه تسهیلات و ادامه فعالیت واحدهای تولیدی اقدامات لازم و اساسی در اسرع وقت انجام شود تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

سیدحامد عاملی افزود: رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و حل و رفع و رجوع آنان یک اولویت اساسی است که در این زمینه برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم پیشرفت اقتصاد و اشتغال‌زایی را در استان محقق کرده و به اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان جاه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل

یاسر عبداللهی عابد در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، گفت: پارسال ۲۸۵۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای ۱۴هزار متقاضی و ۶۴۴میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای ۱۱هزار و ۳۰۰ متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با تشریح عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات، افزود: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار مورد تأکید است.

او با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها، گفت: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات، در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در قانون بودجه تبصره ۱۳ بند ب، خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول ۴۰میلیون تومان، دوم ۸۰میلیون تومان، سوم ۱۲۰میلیون تومان، چهارم ۱۵۰ میلیون تومان و پنجم ۲۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال