Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ از هفته ششم لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم هندبال نفت وگاز گچساران از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه میهمان تیم سربداران سبزوار بود. این دیدار با نتیجه تساوی ۲۳بر ۲۳به پایان رسید.  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد هندبال نفت و گاز سربداران سبزوار سمنان گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، گفت: یک کارخانه خوراک دام و طیور به علت وجود ذرت آلوده به سم قارچ کش در انبار مواد اولیه با شکایت دامپزشکی و صدورحکم قضایی پلمب شد.

 دکتر برات الله زیدآبادی افزود:در راستای دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور و با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی، مواد اولیه و محصولات تولیدی کارخانجات خوراک دام و طیور زیر نظر مستقیم کارشناسان شبکه دامپزشکی سبزوار قرار دارند.

وی گفت: در بازدید‌های انجام شده از یک کارخانه خوراک دام و طیور، حدود ۱۵ تن محموله ذرت آلوده به سم قارچ کش (توبوکونازول) کشف و ضبط شد.

دکتر برات الله زیدآبادی، افزود: بنابر شکایت شبکه دامپزشکی، پرونده فرد خاطی که مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی می‌باشد به مراجع قضایی ارسال شد و با عنایت به سوابق قبلی کارخانه مذکور، حسب دستور دادستان شهرستان و دادیار شعبه اول دادسرای سبزوار، حکم پلمب صادر و کارخانه خوراک دام و طیور متخلف، توسط پلیس اماکن و کارشناسان نظارت شبکه دامپزشکی سبزوار پلمب شد.

 

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور