Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، ستاد تبلیغات جنگ یمن اعلام کرد متوقف شدن عملیات نظامی دشمن در ساحل غربی صحت ندارد و استقرار نیروها و سازماندهی آنها برای اقدام تنش زای جدید ادامه دارد.

در خبری دیگر، یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد در گلوله باران مناطق مرزی بین شهرستان حرض یمن و جیزان عربستان سعودی، شماری از نیروهای عبدربه منصور هادی و نظامیان و مزدوران سعودی کشته یا زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین؛ جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی در چندین نوبت شهرستان مرزی حرض در استان حجه در غرب یمن را بمباران کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یمن ساحل غربی جیزان عربستان حجه مزدوران سعودی ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد