Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات صنف نانوایان گفت: من به عنوان نماینده مردم در مجلس نمی توانم پاسخی برای شما داشته باشم و می دانیم اعتراض شما به حق است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اتحادیه نانوایان قم، احمد امیرآبادی فراهانی روز پنجشنبه در همایش ملی نان در تالار مرکزی شهر افزود: متاسفانه ما نمی توانیم در مجلس مصوبه ای داشته باشیم که بار مالی بر دوش دولت داشته و از این رو مشکلات شما را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:واقعیت این است که درچند شغل و صنف مشکلاتی وجود دارد و ما از زمان شورای اسلامی شهر با این تنگناها مواجه بوده ایم.
وی گفت: دولت می خواهد مردم را درحوزه قیمت نان را راضی نگه دارد اما متاسفانه این امر منجر به ظلم به صنف نانوایان شده که قابل بررسی است اما گاهی بی جواب می ماند.
امیر آبادی ، وظیفه مجلس را حمایت از دولت دانست و ادامه داد: البته این امر نباید منجر به ظلم به اقشار مختلف مردم و صنف نانوایان شود.
وی به قیمت های حامل انرژی در تولید نان اشاره کرد و گفت: ما می توانیم هنگامی که بودجه سال 98 که به مجلس آورده می شود از افزایش قیمت برق و گاز نانوایان جلوگیری کرده و این قول را به شما می دهیم که تلاش خود دراین رابطه انجام دهیم.
وی درخصوص بیمه نیز گفت:بیمه بخش دولتی است و درحوزه اختیارات ما نبوده و اگر بخواهیم حق بیمه را کاهش دهیم باید تامین اعتبار شده و نمی توانم قولی در این حوزه به شما بدهیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مسئله باید در سطح رئیس جمهوری و هیئت دولت حل شده و ما به عنوان نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی پیگیری این موضوع بوده و نظراتی که بار مالی نداشته را نیز در مجلس پیگیری می کنیم.
امیر ابادی ادامه داد: تلاش ما در مجلس کاهش آسیب های موجود در این حوزه است و دولت نیز مدعی پرداخت یارانه بیش از درآمد کشور است و باید به صورت تخصصی این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نماينده قم در مجلس اميرآبادي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901127

دیگر خبرها

  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد