Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@11:21:32 GMT

انصاریفر با شوت پشت محوطه به فرشادپیوس رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۲۶۸

کریم انصاری هجدهمین گل ملی اش را با شوتی دیدنی به ثمر رساند و در جدول گلزنان ملی به فرشاد پیوس رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، مهاجم تیم ناتینگهام فارست که امروز در ترکیب اصلی تیم ملی قرار دارد، پس از این که دو بار در باز کردن دروازه ترینیداد و توباگو ناکام بود، سرانجام موفق شد در ابتدای نیمه دوم دروازه فیلیپ ماروین را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست او یک تک به تک را از دست داد و در ضربه پنالتی هم ناموفق عمل کرد اما در دقیقه 50 با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه ماروین را باز کرد تا در سومین ضربه سرانجام این گلر را مغلوب کند.

این هجدهمین گل مهاجم اردبیلی تیم ملی ایران بود که او را در 28 سالگی کنار فرشاد پیوس در رده هشتم برترین گلزنان ملی ایران قرار داد. پیوس این تعداد گل را در 34 بازی زد اما تعداد بازی ملی انصاری فرد نزدیک به 2 برابر مهاجم سابق پرسپولیس است.مهاجم شماره 10 ایران فرصت این را دارد که در ادامه با یک گل دیگر به رکورد زنده یاد غلام حسین مظلومی و همایون بهزادی برسد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • دستکش گلر برزیلی نساجی به ارث رسید!
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • (ویدئو) گل ناباورانه از شهاب زاهدی؛ ۷۰ متری و فوق‌العاده
  • انتقال مجموعه‌ای از اشیاء باستانی استان، از موزه ملی ایران به کرمان
  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!