Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@20:08:57 GMT

صاعقه جان فوتبالیست جوان را گرفت + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۵۹۹

صاعقه جان فوتبالیست جوان را گرفت + عکس

رکنا: علی عثمان در خلال تمرین عصر روز گذشته (چهارشنبه) تیم الاجتماعی طرابلس مورد اصابت صاعقه قرار گرفت.

به نقل از سایت عربی گل،این بازیکن 17 ساله لبنانی که در ورزشگاه شهر طرابلس در حال تمرین بود پس از برخورد با صاعقه به بیمارستان اعزام شد اما در نهایت درگذشت.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ نوربخش و تاج الدینی در تصادف وحشتناک+ فیلم و عکس دیده نشده نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدینی معاون پارلمانی مجلس کشته شدند +فیلم و عکس نخستین ویدئو از سانحه رانندگی کاروان حامل وزیر کار/وضعیت وخیم مدیرعامل تأمین اجتماعی+فیلم تجاوز مرد شوشتری به نوجوانان/ او دستگیر شد! +عکس تجاوز به دو پسر دبستانی به بهانه دیدن خرگوش در تهران / من اعتیاد جنسی دارم؟! + عکس تجاوز وحشیانه به پسر خردسال در نیمه شب میهمانی / پدر همان شب تلافی کرد + عکس سقوط قیمت ارز و سکه بعد از اعدام سلطان سکه ! دردناکترین مرگ /مرد ارومیه ای اسید خورد تا بمیرد! زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد پژو 207 صندوق دار نیامده 150 میلیون تومان شد !+جدول قیمت عکس/ سلطان‌سکه و محمد سالم پس از اعدام اعتراف جراح حرفه ای به امضای نام خود برروی کبد بیماران! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا منفجر کردن لباس عروسی در روز طلاق + عکس ماجرای چلوکباب خوری گروگان در باغ ویلا !.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فوتبالیست اصابت برخورد صاعقه درگذشت عکس فیلم ایران دختر اعدام تهران رئیس ارز تجاوز دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس است

حماس با محکوم‌کردن تجاوز ارتش رژیم اشغالگر به رفح تأکید کرد: این تجاوز بیانگر نیت صهیونیست‌ها برای به شکست کشاندن مذاکرات و ناکام گذاشتن تلاش میانجی‌ها در مسیر توافق آتش‌بس است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به رفح اعلام کرد: یورش صبح امروز ارتش اشغالگر به گذرگاه مرزی رفح یک (اقدام) تشدید خطرناک علیه مرکز غیرنظامی است که تحت حفاظت قوانین بین‌المللی قرار دارد.

حماس در بیانیه خود به این منظور اعلام کرد: هدف از این تجاوز دشمن صهیونیستی تشدید وخامت وضعیت انسانی در نوار غزه از طریق بستن گذرگاه و جلوگیری از انتقال کمک‌های امدادی اضطراری به مردم محاصره‌شده ما در نوار غزه است که در معرض جنگ نسل‌کشی و گرسنگی سیستماتیک از سوی ارتش اشغالگر نازی قرار دارند.

حماس در ادامه تأکید کرد: انجام این جنایت آن هم مستقیماً بعد از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد میانجی‌ها درباره توافق آتش‌بس نیت اشغالگران برای مانع‌تراشی در تلاش‌های میانجی‌ها در زمینه توافق آتش‌بس و تبادل اسرا در راستای منافع شخصی نتانیاهو و کابینه افراطی وی و نیز اجرای توطئه آوارگی مردم فلسطین را نشان می‌دهد.

این جنبش در ادامه خواستار فشارهای دولت آمریکا و جامعه بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی برای توقف این تجاوزات شد که جان صدها هزار غیرنظامی آواره در رفح و کل نوار غزه را تهدید می‌کند.

یکی از رهبران جنبش حماس عصر دیروز دوشنبه در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که جنبش متبوعش موافقت خود را با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه اعلام کرده است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز تلفنی با شیخ «محمد بن عبدالرحمن آل‌ثانی» نخست وزیر قطر و «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر گفتگو کرد و این دو مقام ارشد عربی را در جریان موافقت جنبش حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه قرار داد،
این درحالی است که صهیونیست‌ها که تلاش داشتند توپ را در زمین مقاومت بیندازند و مدعی بودند حماس مانع رسیدن به توافق می‌شود، امروز عملیات نظامی وحشیانه‌ای را در رفح آغاز و ثابت کردند خودشان هستند که توافق را نمی‌خواهند.

از گذرگاه رفح و اهمیت آن چه می‌دانیم؟جنایت و مکافات در رفحدولت غزه: ساکنان رفح توجهی به تهدیدات اشغالگران ندارند

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • حماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس است
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • تصاویر آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود